آموزش مدلسازی

آموزش هودینی CGCircuit – Introduction to VEX – Volume 2

دانلود آموزش CGCircuit – Introduction to VEX – Volume 2

آموزش هودینی CGCircuit – Introduction to VEX – Volume 1

در این صفحه میتوانید دوره آموزش هودینی CGCircuit – Introduction to VEX – Volume 2 را دانلود کنید.

پس از مشاهده این دوره ، افراد می توانند انتظار داشته باشند كه بتوانند با اطمینان شروع به نوشتن عبارات VEX و قطعه كدی برای كنترل ایجاد و اصلاح سیستم ها و حجم ذرات كنند.

این دوره بر استفاده از VEX اعمال شده در دو مورد از رایج ترین وظایف VFX ، Particles و Volume متمرکز است.اگرچه این یک دوره مقدماتی است ، اما با استفاده از ویژگی های VOP و Wrangles ، اجرای اسکریپت نویسی بسیار مفید و قدرتمند را آموزش می دهد.

به گونه ای طراحی شده است که بیننده به تدریج و به روشی کاملاً کاربردی ، استفاده از بسیاری از توابع رایج VEX را که می تواند در بسیاری از موقعیت های واقعی مورد استفاده قرار گیرد ، فرا خواهد گرفت.

در فصل اول ، نحوه کنترل دو مفهوم اساسی در هر نوع شبیه سازی را توضیح خواهیم داد. سرعت و نیروها ، با قطعه های ساده VEX. ما همچنین نحوه کنترل جنبه های اساسی ظاهر ذرات مانند اندازه ، رنگ و تیرگی را توضیح خواهیم داد. در فصل دوم ، ما خواهیم آموخت که حجم ها را از ابتدا با تراکم جمع کنیم و سپس “تراکم” حجم را “مجسمه سازی” کنیم تا اشکال نسبتاً پیچیده ای مانند ابرها و گرداب ها را بدون نیاز به شبیه سازی ایجاد کنیم.

این دوره برای هنرمندان سطح 3D مبتدی که به دنبال تخصص در VFX هستند یا هنرمندانی که سابقه برنامه های دیگر 3D را دارند و می خواهند برای HFWIN برای VFX معرفی شوند ، طراحی شده است. به گونه ای طراحی شده است که حتی کاربران کاملاً جدید Houdini می توانند به راحتی مفاهیم اصلی VEX را انتخاب کرده و در مدت زمان بسیار کوتاهی جلوه های خود را ایجاد کنند.

 

  • زمان دوره: 1:40 ساعت
  • نوع محتوا: ویدئو آموزشی
  • نرم افزار استفاده شده: Houdini

دوره آموزش VEX در نرم افزار هودینی هودینی : قسمت دوم

cgcircuit – introduction to vex – volume 2 particle and volume

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

کانال تلگرام
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا