آموزش بازی سازیآموزش مدلسازیطراحی محیط سه بعدی

آموزش حرفه ای آنریل انجین Organic World Building in UE4

دانلود آموزش CG Master Academy – Organic World Building in UE4

آموزش حرفه ای آنریل انجین Organic World Building in UE4

در این صفحه میتوانید دوره آموزش تصویری CG Master Academy – Organic World Building in UE4 را از سایت سی جی مستر آکادمی دانلود کنید و مهارت های خودتان را در زمینه طراحی فضای سه بعدی  و آنریل انجین معماری و توسعه بازی سازی و … بالا ببرید.

در پایان این دوره آموزشی CG Master Academy – Organic World Building in UE4، شما یاد گرفتید که چگونه یک سطح واقع بینانه بسیار واقعی را از ابتدا در UE4 ایجاد کنید و مهارت های خود را برای ساخت یک بازی با موتور Unreal از ابتدا تا انتها با: مایا ، zbrush ، موتور آنریل انجین و فتوشاپ افزایش دهید.

بهترین بازی سازی حرفه ای Unreal Engine در UE4

جهانی را که آرزو کرده اید در UE4 بسازید: در این دوره دانش آموزان سطح بازی را از ابتدا در UE4 ایجاد می کنند. این دوره اصول قرارگیری و چیدمان اشیا U UE4 ، سیستم های شاخ و برگ و سیستم های روشنایی را پوشش می دهد. این دوره به دانش آموزان کمک می کند تا روند کار در سطح و محیط و همچنین چگونگی جا افتادن طراحان سطح ، طراحان بازی و هنرمندان محیط در خط لوله بازی را درک کنند.

یک دوره 10 هفته ای که در آن دانش آموزان یک محیط کاملاً آماده و آماده برای بازی ایجاد می کنند

  • هفته 1 | درک جهانی که می خواهیم بسازیم
  • هفته 2 | ایجاد زمینی که واقعاً غیر واقعی است
  • هفته 3 | ترکوندن با آهنگ
  • هفته 4 | تراشه سنگ قدیمی
  • هفته 5 | کاشت بذرها
  • هفته ششم | جایی که طبیعت با انسان ملاقات می کند
  • هفته 7 | آن را جمع کنید ، سپس مخلوط کنید
  • هفته 8 | آنها را قلاب نگه دارید
  • هفته 9 | آفتاب و رنگین کمان
  • هفته 10 | آیا روی کیک یخ بسته است

 

  • زمان دوره: 10 هفته
  • سطح آموزش: مبتدی تا حرفه ای
  • نرم افزار استفاده شده : Maya, Photoshop, unreal engine, ZBrush

دوره جامع و کامل آموزش آنریل انجین در معماری به صورت حرفه ای

CG Master Academy – Organic World Building in UE4

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

کانال تلگرام

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا