آموزش مدلسازی

آموزش بلندر Blender 2.91 : مقدماتی تا پیشرفته

دانلود آموزش Lynda – Blender 2.91 Essential Training

دانلود آموزش Lynda – Blender 2.91 Essential Training

در این آموزش بلندر Blender 2.91 : مقدماتی تا پیشرفته از سایت لیندا Lynda – Blender 2.91 Essential Training، میخواهیم مهمترین ویژگی های اضافه شده به ورژن جدید بلندر را از پایه یاد بگیریم.

برای سری نسخه های 2.9X به Blender Essential Training خوش آمدید. بلندر Blender 2.91 یک راه حل منبع باز و قدرتمند برای ایجاد هنر دو بعدی و سه بعدی است. از مدل سازی ، انیمیشن ، آهنگ سازی ، شبیه سازی ، پس از تولید و حتی طراحی ، بلندر همه چیز را دارد. این دوره به روزرسانی کامل آموزش ضروری قبلی Blender 2.83 است. این بار ، ما قصد داریم به تولید یک صحنه متحرک بپردازیم ، و تصور خواهیم کرد که شما قبلاً هرگز از بلندر استفاده نکرده اید. ما از اصول اولیه شروع خواهیم کرد ، مانند نحوه استفاده از رابط کاربری و پیمایش در اطراف. در ساعت اول ، شما یک صحنه ارائه شده را کامل خواهید کرد.

سپس ما به سراغ مدل سازی و مجسمه سازی خواهیم رفت و یک شخصیت ماهی ایجاد خواهیم کرد که بعداً آن را جعل و تحریک خواهیم کرد. و سپس ما یک کاسه 3D ایجاد می کنیم ، تعدادی سنگ و آتشفشان اضافه می کنیم که به عنوان پس زمینه صحنه ما استفاده می شود. در بافت ، ما مجموعه گسترده ای از یادداشت ها را که بلندر Blender 2.91 برای ایجاد سایه بان در دسترس ما است ، کشف خواهیم کرد و حتی بافت خود را در داخل بلندر نقاشی خواهیم کرد. سپس شخصیت ماهی خود را متحرک خواهیم کرد و قدرت عالی دو موتور رندر EEVEE و Cycles را کشف خواهیم کرد و همه را با کمی آتش و حباب های ذره مخلوط می کنیم. با هر درس مهارت و مهارت جدیدی کسب خواهید کرد که به شما امکان می دهد کارهای هنری حرفه ای برای صنایع مختلف مانند بازی ها ، فیلم ها و انیمیشن ها را ایجاد کنید. بسیار خوب ، امیدوارم که شما هیجان زده باشید زیرا من از تدریس این دوره هیجان زده ام. بیایید مخلوط شویم

  • زمان دوره: 4:40 ساعت
  • سطح آموزش: مقدماتی تا پیشرفته
  • نوع محتوا: ویدئو آموزشی + فایل های پروژه

دانلود آموزش بلندر Blender 2.91 : مقدماتی تا پیشرفته

Lynda – Blender 2.91 Essential Training

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

instagram
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا