وبلاگ

پکیج تری دی مکس مشایخی

پکیج تری دی مکس مشایخی آموزش لومیون

پکیج تری دی مکس مشایخی

پکیج تری دی مکس مشایخی و پک مدلینگ مشایخی

اگر با یک نورپرداز جهانی پکیج تری دی مکس مشایخی مانند A-R-T یا Arnold در حال نمایش هستید ، دکتر بیم وفایی نژاد همچنین می توانید صحنه را با محیط روشن کنید. من در این عکس از آرنولد استفاده می کنم و فقط با استفاده از رنگ محیط ، کمی نور از بیرون پنجره ها اضافه می کنم. bimcity لومیون کلاب اکنون ما قصد نداریم در این تمرین به نورپردازی مبتنی بر تصویر بپردازیم. اگر می خواهید نحوه نورپردازی کردن moonarch کردن محیط با استفاده از تصویر را بیاموزید ، دوره آموزشی دیگر من 3ds Max را در آرنولد بررسی کنید. در حال حاضر من فقط نور روشن در خارج از پنجره ها می خواهم و این واقعاً واقعی خواهد بود ، زیرا من قصد دارم برای خود اتاق که توسط این چراغ های مصنوعی که در سقف گرفته ام روشن شود ، نور دهی کنم. بنابراین بیایید ببینیم اگر یک نمای فعال از نمای پرسپکتیو انجام دهیم ، چگونه به نظر می رسد. ما می بینیم که بسیار کم رنگ به نظر می رسد ، زیرا در حال حاضر هیچ کنترل نوردهی وجود ندارد. اینها همه چراغ های استوانه ای هستند که در هر لوله فلورسنت 3000 لومن یا بیشتر خاموش می کنند. بنابراین بیایید نوردهی را افزایش دهیم.

پکیج تری دی مکس مشایخی و پک مدلینگ مشایخی

پنجره نوردهی پکیج تری دی مکس مشایخی را باز کنیم و این امر در ارائه کنترل نوردهی ، محاوره محیط و جلوه ها باز می شود ، اجازه دهید کنترل نوردهی را روی دوربین فیزیکی تنظیم کنیم ، در صورت وجود ، استفاده از کنترل های دوربین فیزیکی را خاموش کنید تا این تنظیمات بر همه موارد تأثیر بگذارد. دوربین ها بیایید مقدار نوردهی را تغییر دهیم ، آن را به سه کاهش دهیم. سپس دمای رنگ را داریم. نور من در 3600 درجه کلوین است. نوری که از بیرون اتاق می آید قرار است 6500 درجه کلوین باشد. بنابراین من قصد دارم تفاوت را تقسیم کرده و دمای رنگ دوربین را روی 5000 درجه کلوین تنظیم کنم. در حال حاضر این تقریباً خنثی است ، کمی گرم است و در نهایت منحنی کنتراست را تغییر دهید تا به آن یک نقشه خطی برجسته نشان دهید. در حال حاضر من برای نور مصنوعی داخلی به خوبی در معرض دیدم. شاید بتوانم مقدار نوردهی را تغییر دهم. اگر آن را به دو برسانیم ، کمی بیش از حد در معرض دید است ، بنابراین من آن را به سه مورد بر می گردانم.

دانلود رایگان پکیج تری دی مکس مشایخی

دانلود رایگان پکیج تری دی مکس مشایخی

زیرا من کمی نور از محیط اضافه می کنم ، و این در اینجا در بالا است. ما دارای پارامترهای مشترک پس زمینه ، رنگ یا نقشه محیط هستیم. نقشه محیط جایی است که ما یک تصویر bitmap یا شاید یک محیط فیزیکی خورشید و آسمان قرار می دهیم. ما همچنین می توانیم به آن رنگ پس زمینه و در آرنولد بدهیم که در واقع نور را به صحنه ساطع می کند. بر روی نمونه رنگ کلیک کنید و مقدار را افزایش دهید و بلافاصله می بینیم که نور بسیار شدید از پنجره ها می آید. به نظر می رسد مایل به آبی است ، زیرا دوباره این درجه حرارت 65k یا 6500 درجه کلوین درجه پیش فرض است ، اما ما از طریق سنسور دوربین که رنگ گرمتر 5000 درجه کلوین دارد ، این نور سفید را از پنجره ها مایل به آبی به نظر می رساند. و ما می خواهیم کمی نور کمتری داشته باشیم تا به نظر برسد که بیش از حد در معرض نور قرار گرفته است. بنابراین در این مورد شاید مقدار 12 یا بیشتر باشد. اگر می خواهیم به نظر برسد که نور بیشتری در حال آمدن است ، البته می توانیم آن را افزایش دهیم ، اجازه دهید مقدار آن را 15 قرار دهیم و okay را کلیک کنیم. این بسیار ساده است ، ما فقط نور محیطی را اضافه کرده ایم و کاری که انجام داده این است که در پشت صحنه آن را به نور گنبد آسمان آرنولد تبدیل کرده است ، اما دوباره اگر می خواهید در مورد آن بیشتر بدانید ، دوره دیگر من 3ds Max را با آرنولد بررسی کنید. به این ترتیب می توان رنگ اصلی محیط را برای روشنایی پس زمینه تنظیم کرد.

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا