وبلاگ

دوره تری دی مکس مجتمع فنی تهران

دانلود رایگان دوره تری دی مکس مجتمع فنی تهران

دانلود رایگان دوره تری دی مکس مجتمع فنی تهران

بهترین دوره تری دی مکس مجتمع فنی تهران و کرج

دست به دست هم می دهیم تا شدت نور را تنظیم دوره تری دی مکس مجتمع فنی تهران کنیم ، ما باید نوردهی دوربین را تنظیم کنیم تا نتیجه خوبی در این هزینه کلاس های تری دی مکس صفحه به دست آوریم. به یاد داشته باشید که ما در تلاش هستیم تا از شرایط نورپردازی واقعی برای واقعی ترین نتایج تقلید کنیم. نور فتومتری من در حال حاضر دارای شدت غیر واقعی است. آن را انتخاب می کنم و به پنل اصلاح برمی گردم. ما آن را در حالت Lux در حالت رها کردیم. من قصد دارم آن را به lumens تغییر دهم و به آن ارزش واقعی بدهم. آن را روی 2000 لومن تنظیم کنید و Enter را فشار دهید. و اکنون این شدت نور واقع گرایانه است ، اما می توانید ببینید که روی صفحه بسیار تاریک است. ما باید کنترل نوردهی دوربین را تنظیم کنیم. و این را می توان در منوی رندر یافت ، و ما می توانیم مستقیماً به کنترل نوردهی برویم. در واقع همان بازکردن محاوره محیط است. ما محاوره محیط و جلوه ها را نشان می دهیم و در حال حاضر هیچ کنترل نوردهی اعمال نمی شود و این به این دلیل است که ما از آرنولد به عنوان رندر فعال سایه خود استفاده می کردیم. اگر نمایشگر خط اسکن را انتخاب کرده اید و یک نور فوتومتریک اضافه کرده اید ، از شما خواسته می شود که کنترل نوردهی لگاریتمی را وارد کنید ، و وقتی می بینید که می توانید بله را انتخاب کنید و به طور خودکار در اینجا اضافه می شود. ما در واقع نمی خواهیم کنترل نوردهی لگاریتمی را داشته باشیم. ما کنترل نوردهی فیزیکی دوربین را می خواهیم ، بنابراین اجازه دهید آن را انتخاب کنیم. از این لیست کشویی ، به کنترل نوردهی دوربین فیزیکی بروید و در اینجا ما می توانیم حساسیت دوربین را تنظیم کنیم. و من می خواهم این بر همه دوربین ها به طور یکسان تأثیر بگذارد. بنابراین برای تحقق این امر ، من این کادر تأیید را در اینجا که می گوید “در صورت وجود از کنترل های فیزیکی دوربین استفاده کنید” غیرفعال می کنم. وقتی نورپردازی است.

دوره های دکوراسیون داخلی با مدرک بین المللی

دوره های دکوراسیون داخلی با مدرک بین المللی

می توانید نوردهی جداگانه را برای هر دوربین تنظیم دوره های دکوراسیون داخلی با مدرک بین المللی کنید. اما این کار آنچه را که در اینجا انجام می دهید باطل می کند ، بنابراین این بسیار گیج کننده است ، بنابراین من آن را غیرفعال می کنم ، و اکنون تغییراتی که من در این عرضه در اینجا ایجاد می کنم بر همه دوربین ها از جمله نمای پرسپکتیو در اینجا تأثیر می گذارد. مقدار نوردهی حساسیت است و پیش فرض آن شش است. خوب من می خواهم کمی حساس تر باشد زیرا نور من زیاد شدید نیست. برای افزایش حساسیت ، مقدار نوردهی را کاهش دهید و هر عدد کامل آن را با یک توقف f کاهش می دهد ، یا در واقع میزان نوری که به سنسور می رسد را دو برابر افزایش می دهیم. بنابراین اگر مقدار نوردهی را روی پنج تنظیم کنم ، مقدار نوری که به سنسور می رسد دو برابر می شود.

دوره های آنلاین مجتمع فنی تهران و مجتمع فنی میرداماد

دوره های آنلاین مجتمع فنی تهران و مجتمع فنی میرداماد

یا چهار. آن را روی مقدار سه قرار دهید. و این در واقع احتمالاً برای این صحنه ، با این مواد مطلوب است. اگر مقدار دو را به دست آورم ، ممکن است در اینجا برخی از افشای بیش از حد را بدست آوریم. ما یک مطالب واقعی را در اینجا اضافه می کنیم ، این بیشتر بازتابی خواهد بود. همچنین در مقدار نوردهی می توانیم تراز سفیدی را برای دوربین تنظیم کنیم. و به طور پیش فرض روی 6500 کلوین تنظیم شده است ، و توجه داشته باشید که نورپردازی من نیز روی D65 تنظیم شده است. خوب برای نتایج واقع بینانه ، که از نحوه عملکرد نورهای واقعی تقلید می کند ، باید رنگ سفید را در دمای رنگ واقعی قرار دهیم. من آن را روی مقدار کلوین 3600 درجه تنظیم می کنم ، و این نزدیک به چیزی است که یک نور داخلی می تواند انجام دهد. و سپس می توانیم تراز سفیدی را برای دوربین به طور جداگانه تنظیم کنیم. بنابراین ما می توانیم دمای هر آنچه را که می خواهیم در اینجا وصل کنیم. من روی آن درجه حرارت کلیک می کنم و مقدار آن را 5000 می دهم. و من این را انتخاب می کنم زیرا بعداً نور روز را به خارج از پنجره اضافه می کنم ، و اگر درجه حرارت روی 5000 درجه تنظیم شود ، می شود یک سازش خوب بین نور آبی که از پنجره وارد می شود و نور نارنجی از منبع نور مصنوعی. آخرین مورد ما کنترل تصویر را داریم و این منحنی کنتراست و نگاشت تن است. و به گونه ای تنظیم شده است که نکات برجسته را کمی منفجر کند. من قصد دارم این را تغییر دهم من اینجا منحنی خطی تری می خواهم. بنابراین من نقاط برجسته را روی مقدار 0.15 ، رنگهای میانی را روی مقدار 0.55 و سایه ها را صفر قرار می دهم. بنابراین اکنون من یک منحنی پاسخ نسبتاً خنثی برای کنترل نوردهی دوربین دارم. بنابراین نحوه تنظیم کنترل نوردهی برای دوربین فیزیکی و در این مورد همچنین نمای پرسپکتیو است.

 

 

 

 

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا