پارچه و چرم

متریال پارچه مخمل تری دی مکس با کیفیت بالا Velvet Fabric Textures

تکسچر پارچه مخمل تری دی مکس creativemarket cool Velvet Fabric Textures

دانلود متریال پارچه مخمل تری دی مکس با کیفیت بالا Velvet Fabric Textures

در این پست ، میتوانید 22 نوع تکسچر پارچه ای و مخمل به فایل دیجیتال JPEG بدون درز را دانلود کنید که با حداکثر ریزولیشن (3600 * 3600 Pixels High resolution 300dpi) اسکن و تصویر برداری شده اند.

توسط این فایل دانلودی، میتوانید ایجاد بافت بر روی یک سطح دو بعدی و یا سه بعدی را شبیه سازی کنید که معمولا در نرم افزارهای گرافیکی دو بعدی مانند فتوشاپ، و سه بعدی ساز مانند : (تری دی مکس + اسکچاپ + رویت و …) از آنها استفاده میشود.

دانلود متریال پارچه مخمل تری دی مکس

Creativemarket – 22 cool Velvet Fabric Textures

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
خرید پستی
مشاهده تمام متریال و تکسچرها

برای سفارش این محصول و یا سایر پک های متریال و تکسچر، لطفا به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

 

 

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=72012 :لينک کوتاه
 I suppose doing your own build it gives you an opportunity to do exactly what you want. That's right. Today, Chris and his project designer, James Stroud, are taking the other colleagues from their practice to see an example of an upside down ساخت متریال مخمل در 3DMax با موتور رندر VRAY جنس مخمل پارچه house they've just completed. This extraordinary celebration of concrete and metal is buried into the Welsh hills تمام فضای دانلود رایگان تکسچر پارچه زندگی در طبقه بالایی است تا بیشترین دیدگاه های فوق العاده را داشته باشد، در حالی که چهار اتاق خواب، تکسچر پارچه گلدار هر کدام با یک اتاق نشیمن، در زیر قرار دارند. و این در طرح های گلدار ، ، حریر ، الگوهای هنری ، نوارهای تزینی حال حاضر زمانی است که شما به بالا از پله ها که شما برای کمک Mix به ترکیب دو تکسچر ساخت متریال مخمل در وی ری نمایش برای اولین بار ارائه شده است، واقعا. من خوشحالم که شما واقعا از دیدگاه شگفت زده شده اید. در اینجا شگفتی های فرش ، مخمل ، پارچه مبلی زیادی وجود خواهد داشت. ما قصد داریم اساسا ... ناگهان فقط شما را. فکر نمی کردم این اتفاق بیفتد. کریس، پارچه مخمل جیر شما افتخار می کنید. بنابراین راهرو تاریک طولانی را پایین بیاورید. هر یک اینچ از این خانه توسط کریس و جیمز دقت تکسچرهای متنوع انواع پارچه و فرش جهت ساخت گرفته شده است. ایده این است که به جای داشتن یک اتاق خالی که خالی است، دانلود متریال و تکسچر پارچه برای اسکچاپ Fabric دانلود 20 تکسچر پارچه از FlippedNormals texture for sketchup می دانید، 300 شب از سال، تکسچری که به Bump می اگر نه بیشتر، این می تواند بخشی از فضا باشد و نه یک راهرو. و همچنین می تواند ... Aaaah ... .. یک اتاق می شود. من دومین را می گیرم و آنجا هستیم با دانلود تکسچر پارچه مبل حیاط خصوصی آب خودتان. به عنوان یک گروه مبتنی بر استودیو، ما خیلی نزدیک همکاری می کنیم. همه طرح دانلود 200 تکسچر پارچه و فرش برای ساخت ها توسط یکدیگر مورد متریال پارچه مخمل انتقاد قرار می گیرند. ما یک تیم بسیار کوچک هستیم، هشت نفر از ما هستند، اما همه ما به تکسچر پارچه creating velvet material with v-ray حریر طور موثر در یک پروژه کار می کنیم. این پروژه اساسا زندگی من برای آخرین، به خوبی، قطعا در 18 ماه گذشته است. بنابراین من فکر می کنم بسیار گلچین از متریال ها و تکسچر های پارچه قرار دادیم سخت است که از هر ساختمان جدا شود و من فکر می تکسچر-پارچه-مخمل کنم که کار، بدون توجه به اندازه و مقیاس و پیچیدگی، به طور مداوم به آن عمل می کنید. اما من با این پروژه فکر می کنم این کار مطلق عشق است. در Vale از گلمورم جیمز یک عشق تازه وارونه در زندگی او ... خانه تکسچر پارچه مبلی جدید ماریان و جان است
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا