افکت نور

دانلود رایگان افکت نور برای فتوشاپ (تصویر افکت نشتی نور 4K)

دانلود رایگان افکت نور برای فتوشاپ با کیفیت بالا

دانلود رایگان افکت نور برای فتوشاپ با کیفیت بالا

اگر به دنبال تصاویر نورانی (Image Light Leaks) میگردید که تا افکت های نور جذاب در فتوشاپ ایجاد کنید، این مجموعه تصویر افکت نشتی نور برای شماست

میتوانید از آن برای ایجاد افکت عکس در پریمیر ، افکت نور در فتوشاپ و انواع افکت های تصویری برای میکس پریمیر و … استفاده کنید.

این پکیج تصویر افکت نشتی نور  ، شامل 20 نوع تصویر با فرمت jpg و کیفیت 4K هست که با توجه به خلاقیت خودتون میتونید هزاران افکت و استایل زیبای نوری ، ایجاد کنید و به فیلم و عکس های خودتون،  استایل حرفه‌ای بدهید.

  • فرمت فایل: 20 jpg x
  • حجم فایل: 62 مگابایت

دانلود رايگان فايل : افکت نور برای فتوشاپ (تصویر افکت نشتی نور  با کیفیت4K)

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
خرید پستی
مشاهده پکیح های طراحی گرافیک

برای خرید پکیج کامل فایل های گرافیکی به همراه آموزش فارسی ، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

Free Download Light Leak Photoshop Actions and Overlays Image Light Leaks Free Pack is a FREE collection of 20 4K real light leak images, شبیه به عظیم تجاری Image Light Leaks Vol. 1 مجموعه. دانلود افکت تصویری برای میکس نشت نور زمانی اتفاق می افتد که نور ولایی به دوربین برسد و به طور تصادفی فيلم را نشان می دهد که اثرات رنگی را نشان می دهد. اگر چه در ابتدا نقص نامطلوب در نظر گرفته دانلود افکت های تصویری پریمیر شده است، نشت نور در جنبش لوموگرافی رایج است و از آن زمان به زیبایی دانلود افکت نور در فتوشاپ شناسی خلاق معاصر مورد استفاده در عکاسی و فیلم تبدیل شده است. نشت نور به صورت خلاقانه عکاسی را افزایش می دهد و در فریم ها کمک می کند. به طور خاص برای هنرمندان افکت نور در فتوشاپ حرفه ای 3D، هنرمندان دیجیتال، طراحان و عکاسان طراحی شده است. آنها همه در یک رزولوشن عظیم 4K در یک محیط کنترل شده، با دانه واقعی واقعی، شلیک شده اند. دانه یک جنبه مهمی از دانلود ترانزیشن نوری ادیوس نشت نور است که به طور چشمگیری به شکل طبیعی کلی کمک می کند. افکت نور برای تدوین بیشترین موجودی نشت نوری از طریق دیجیتال تولید شده است که دارای اختلالات نور نوری واقعی است که به اثر معتبر کم اعتبار منجر می شود.
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=82950 :لينک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا