آجر

تکسچر آجر سنتی و مدرن CGAxis Brick Walls PBR Textures Collection Vol 9

دانلود تکسچر آجر سنتی و مدرن تری دی مکس + ویری CGAxis – Brick Walls PBR Textures

دانلود تکسچر آجر سنتی و مدرن تری دی مکس + ویری CGAxis – Brick Walls PBR Textures

در این صفحه میتوانید مجموعه دانلود تکسچر آجر سنتی و مدرن تری دی مکس + پلاگین ویری CGAxis – Brick Walls PBR Textures – Collection Volume 9 را دانلود کنید

اگر به دنبال مجموعه ای از متریال های برای طراحی دیوار های آجری هستید این مجموعه CGAxis Brick Walls PBR Textures – Collection Volume 9 می تواند به شما کمک کند. برای مواقعی که در طراحی های خود نیاز مند به استفاده از دیوار های آجری هستید به کمک طرح های موجود در این مجموعه شما دیگر نباید نگران باشید فقط کافی است تا این مجموعه را تهیه کنید. از طرح های موجود در این مجموعه شما در تمامی دیوار های داخلی و بیرون ساختمان ها استفاده کنید.

تنوع رنگ و طرح هایی که در مجموعه  CGAxis Brick Walls PBR Textures – Collection Volume 9 بکار برده شده است باعث می شود تا کار در سبک های مختلفی را ایجاد کنید از این رو این مجموعه برای کسانی که به دنبال استفاده از دیوار با نما و طرح های آجری هستند یک ابزار مناسب می باشد.

تمام تکسچر های موجود در این مجموعه تکسچر آجر سنتی و مدرن  CGAxis Brick Walls PBR Textures – Collection Volume 9  ابعادی در رزولیشن 4096 در 4096 پیکسل را دارند همچنین تمام تصاویر موجود به صورت یکنواخته یا بدون درز یا به اصطلاح Seamless بوده و فرمت آنها PNG می باشد.

ارائه شده به همراه مپ های پایه ای زیر :

  • Diffuse / Albedo
  • Glossiness
  • Height / Displacement
  • Normal
  • Reflection

دانلود تکسچر آجر سنتی و مدرن تری دی مکس + ویری (سی جی اکسیس)

Download CGAxis – Brick Walls PBR Textures – Collection Volume 9

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده

 خرید پکیج کامل متریال های سی جی اکسیس CGAxis PBR Textures Collection

خرید پستی

برای خرید پکیج کامل متریال های سی جی اکسیس CGAxis PBR Textures Collection ، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

Download CGAxis – Brick Walls PBR Textures – Collection Volume 9 Very easily! Once you have a photo edited the way you want it you need to save those settings. texture آجر قزاقي dg p22 انواع آجر سفال brick texture دیوار آجری متریال نماي آجري آجرنما تکسچر آجر مدرن تکسچر آجر ایرانی تکسچر آجر قزاقی دانلود تکسچر آجر قدیمی متریال آجر در مکس تکسچر آجر گلبهی تکسچر آجر مربعی دانلود تکسچر آجر نماچین دانلود تکسچر آجر کرکره ای تکسچر آجر مدرن تکسچر آجر قزاقی تکسچر آجر ایرانی دانلود تکسچر اجر نسوز دانلود تکسچر آجر قدیمی تکسچر آجر مربعی
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=105661 :لينک کوتاه
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا