طرح اسکیساکشن فتوشاپ

دانلود بهترین اکشن فتوشاپ مخصوص معماری (اسکیس معماری و راندو)

دانلود بهترین اکشن فتوشاپ مخصوص معماری (اسکیس معماری و راندو)

دانلود اکشن فتوشاپ : تبدیل عکس به اسکیس معماری

یکی از بهترین کاربردهای برنامه فتوشاپ در معماری، استفاده های اکشن های طرح و اسکیس معماری است که در این فایل دانلودی ، اکشن بینظیری را برای اکیس های معماری آماده دانلود کرده ایم که میتوانید در شیت های معماری و پرزانته های خود، استفاده کنید لذت ببرید.

برای استفاده از اکشن Architecture Sketch and Blueprint Photoshop Action ، فقط کافی است که عکس هایی که با دوربین گرفته اید و یا رندرهای خودتان را در فتوشاپ باز کرده و این اکشن را اجرا کنید ،سپس خیلی سریع؛ یک طرح اسکیسی معمارانه با اجزای سه بعدی که با یک کلیک نتایج با جزئیات بسیار بالایی رو به شما نشون میده !

همچنین ویرایش و یا سفارشی سازی اکشن فتوشاپ طرح و اسکیس معماری، کار خیلی راحتی هست و همه چیز برای شما داخل لایه های فتوشاپ، دسته بندی شده و مرتب شده و البته خودتون هم میتونید روی روند ایجاد اثر هنری دخیل باشید و از هنر و خلاقیت خودتون هم استفاده کنید …

این اکشن در سایت گرافیک ریور ، منتشر شده و همون طور که در عکس های پایین هم مشاهده میفرمایید، اکشن فتوشاپ Architecture Sketch and Blueprint Photoshop Action ، بسیار کاربردی و جذاب و معمارانه است و واقعا میتونید کار چندین ساعت کار با ماژیک و قلم و … رو در چند ثانیه انجام بده.

  • حجم فایل: 117 مگابایت
  • فرمت فایل: ATN و ABR و PAT
  • نسخه فتوشاپ: CS3 و یا بالاتر
  • راهنمای استفاده: ویدیوی آموزشی و فایل text به زبان انگلیسی
graphicriver Architecture Sketch and Blueprint Photoshop Action Free Download Open Your تصویر و عکس خود را به عنوان پس زمینه تنظیم کنید (لایه جدید لایه از پس زمینه) .. مرحله - بازی مسواک زدن. حالا شما می توانید روی ناحیه ای که میخواهید رنگ آن را دانلود اکشن فتوشاپ : تبدیل عکس به اسکیس معماری Architecture بردارید بردارید. مطمئن شوید که لایه "Brush" (لایه آبی) در حین اکشن فتوشاپ افکت معماری Architect Photoshop Action - Sketch Effect براش انتخاب شده است. برای بستن این پنل روی "STOP" دانلود اکشن فتوشاپ تبدیل تصاویر به نقشه معماری آنتیک کلیک کنید و قلم مو را بکشید (از هر رنگ برس نرم رنگی) منطقه تصویر . گام - اعمال اثر. روی دکمه پخش روی پانل عمل کلیک کنید. این همه! شما همچنین می توانید نتیجه را سفارشی و بهبود دهید. روشن / خاموش طرح اولیه معماری بر روی تصاویر از گرافیک ریور دانلود اکشن فتوشاپ ایجاد افکت طرح اولیه معماری بر روی تصاویر  یا پوشه ها و لایه ها را مجددا فعال کنید

 

دانلود اکشن اسکیس فتوشاپ graphicriver Architecture Sketch and Blueprint Photoshop Action

دانلود رايگان فايل : اکشن آماده اسکیس معماری و راندو فتوشاپ

graphicriver Architecture Sketch and Blueprint Photoshop Action

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
خرید پستی
مشاهده پکیح های طراحی گرافیک

برای خرید پکیج کامل فایل های گرافیکی به همراه آموزش فارسی ، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=83126 :لينک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا