مدل سه بعدی گل

دانلود آبجکت گلدان تزیینی تری دی مکس Cgaxis Models Flowers

دانلود رایگان گلدان تزیینی گل و گیاه تری دی مکس CGAxis Models Volume 6 Flowers

دانلود رایگان گلدان تزیینی گل و گیاه تری دی مکس CGAxis Models Volume 6 Flowers

دانلود آبجکت آماده گلدان : در این صفحه میتوانید یک پکیج کامل از آبجکت های آماده گلدان را برای Vray , 3ds max از شرکت سی جی اکسیس (Cgaxis) دانلود کنید.

این آبجکت های آماده گلدان شامل : انواع مدل های سه بعدی گل های تزئینی روی میز و پشت پنجره است که میتوانید جان تازه ای به رندر های خود ببخشید. و در  انوع پروژه های طراحی معماری داخلی و خارجی میتوانید از اینها استفاده کنید.

دانلود رایگان آبجکت گل گلدان تزئینی CGAxis Models Volume 6 Flowers

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده
خرید نسخه کامل (از جلد 1 تا آخر) برای تمام نرم افزار ها و متور های رندر :

3dmax, Cinema 4D + C4D Vray, Corona, Fbx, Maya Obj

پکیج کامل مدل‌های سه بعدی آبجکت CGAxis 3D Models Collection

خرید پستی

CGAxis Models Volume 6 Flowers Name it 'silver'. Then drag the metal material onto the base material slot. In the coat materials, click the first slot and choose a standard VrayMtl. Name this coat material 'shiny', set diffuse to pure black and reflection color to pure white (100% mirror). در مصالح مخلوط، مطمئن شوید که مقدار مخلوط هنوز در رنگ پیش فرض آن (در وسط خاکستری) است. نتیجه یک ترکیب بین فلز ابجکت گل ما بود و یک آینه مانند مواد. از آنجا که این ترکیب اکنون 50/50 است، ماده ی آینه بسیار قابل مشاهده است ... برای بزرگ شدن کلیک کنید ما می توانیم ترکیب بین دو ماده را با تغییر مقدار ترکیب کنترل کنیم. سفید خالص به معنی تنها استفاده از مواد درخشان است، خالص سیاه دانلود رایگان آبجکت گلدان پلاگین ویری تری دی مکس یعنی فقط مواد فلزی استفاده می شود. به جای استفاده از یک رنگ تنها می توانیم 2 مواد را با یک نقشه ترکیب دانلود آبجکت گل و گیاه تری دی مکس کنیم. در مخلوط مقدار حافظه، Falloff را انتخاب کنید، و Fresnel را به عنوان نوع فالوون انتخاب کنید. این هر دو ماده را براساس زاویه دید مخلوط می کنند (مانند گزینه Fresnel یک ماده معمولی V-Ray). همانطور که می بینید، اثر بسیار ظریف است، آن را بیشتر در شکل بزرگتر و دورتر قابل مشاهده است. کلیک کنید برای بزرگنمایی تغییر شاخص رفرش در نقشه downoff به 2.0، اجازه می دهد تا کمی بیشتر از مواد براق را به مخلوط. مواد الماس در حال حاضر ما فقط مواد شیشه ای ساده برای اشکال الماس ایجاد دانلود آبجکت گل 3d max شده است. برای دریافت مواد الماس خوب به دنبال، ما نیاز به تنظیم چند پارامتر: حداکثر عمق بازتاب فلز ما. این اجازه می دهد تا بازتاب بیشتر بازتاب در فلز ما، که همچنین بر الماس تاثیر می گذارد به عنوان آنها بسیار نزدیک به هم. حداکثر عمق برای هر دو بازتاب و refractions در دانلود آبجکت گل و گیاه اسکچاپ مواد شیشه ای. بازتاب گزینه بر روی پشت، اجازه می دهد تا بازتاب داخلی بیشتر. حتی بیشتر عمق حداکثر، در حال حاضر برای هر دو انعکاس و refraction به 20 تنظیم شده است. IOR باید بالاتر باشد، برای الماس این است که در حدود 2.45 برای بزرگنمایی کلیک کنید باز هم تفاوت ها ظریف هستند، به جز IOR که به وضوح بزرگترین تاثیر را دارد. اما شما به تمام ترفند های دیگر نیاز دارید. بیشتر انعکاس / تکه تکه شدن در اطراف، بیشتر الماس خود را ابجکت گل درخشید.
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا