وبلاگ

بهترین پکیج آموزش تری دی مکس

دانلود پکیج آموزشی تری دی مکس

بهترین پکیج آموزش تری دی مکس

دانلود پکیج آموزشی تری دی مکس ویری جدید 2022

نورپردازی حرفه ای و رندرینگ با نورسنجی دقیق در 3ds Max 2022 با شی موقعیت یاب خورشید بسیار دانلود پکیج آموزشی تری دی مکس ویری اسکچاپ اتوکد جدید 2020 آسان است. موقعیت یاب خورشید یک نماد نور ایجاد می کند که می توانید با استفاده از پارامترها آن را دستکاری کنید. و روشنایی و پس زمینه آسمان را با خورشید کامل می کند. قبل از انجام این کار ، می خواهیم تنظیمات محیط خود را بررسی کنیم تا ببینیم چگونه افزودن موقعیت یاب خورشید این تنظیمات را تغییر می دهد. می توانیم به منوی rendering برویم و محاوره محیط را باز کنیم یا فقط کلید هشت را از صفحه کلید فشار دهیم. و در این صحنه من هیچ نقشه محیطی ندارم ، بنابراین پس زمینه من در حال حاضر فقط یک رنگ مشکی کامل است و هیچ گونه کنترل نوردهی ندارد زیرا در حال حاضر هیچ نوری در صحنه وجود ندارد. و اگر من این کار را با سایه فعال انجام می دهم ، روی فعال سایه که چای خوری با مثلث است کلیک کنید ، من رندر آرنولد را تنظیم کرده ام. و از آنجا که هیچ چراغی وجود ندارد ، بسیار ملایم به نظر می رسد. خوب ، من سایه فعال را می بندم و موقعیت آفتاب را ایجاد می کنم. از پنل ایجاد ، به سراغ چراغ ها ، نورسنجی بروید و روی sun positioner کلیک کنید. اما قبل از این کار ، احتمالاً می خواهید تنظیمات زاویه ای را فعال کنید زیرا ما می خواهیم مطمئن شویم که قطب نمای قطب نما که ما ایجاد می کنیم ، رو به شمال است.

بهترین پکیج آموزش تری دی مکس 2022

بهترین پکیج آموزش تری دی مکس 2022

بنابراین من ضربه های زاویه ای را روشن می کنم یا کلید A را روی صفحه کلید فشار دانلود پکیج آموزشی تری دی مکس ویری اسکچاپ اتوکد به همراه پست پروداکشن 2020 می دهم و سپس دکمه تنظیم کننده خورشید را فعال می کنم. به نمای بالا بروید. برای تنظیم شعاع قطب نما قطب نما را کلیک کرده و بکشید ، بنابراین من کلیک و کشیدن می کنم. موس را رها کنید. و سپس بکشید تا زاویه چرخش تنظیم شود. و به همین دلیل است که من ضربه محکم و ناگهانی را فعال کرده ام ، می خواهم مطمئن شوم که شمال رو به بالا است. برای تنظیم آن زاویه چرخش کلیک کنید. و سپس بکشید تا ارتفاع یا فاصله آن نور از قطب نما مشخص شود. برای اجرای آن کلیک کنید و سپس برای خروج از ابزار راست کلیک کنید. و در این فرآیند ما می توانیم محاوره محیط و جلوه ها را ببینیم ، اکنون محیطی خورشید و آسمان داریم و همچنین کنترل نوردهی را فعال کرده ایم ، کنترل نوردهی دوربین با مقدار نوردهی با 15. اینک اجازه دهید نگاهی به سایه فعال خود بیندازیم. ببینید چه شکلی است. بنابراین ما یک پس زمینه آسمان داریم ، کمی تیره به نظر می رسد ، اما این به این دلیل است که نور از طرف دیگر جهان می آید و این فقط نور محیطی است که ما می بینیم ، بنابراین ، با انتخاب گل رز قطب نما ، به داخل بروید اصلاح پنل و برای پارامترهای موقعیت یاب خورشید می توانیم موقعیت خورشید را در آسمان با استفاده از روش های مختلف از جمله فایل داده یا تاریخ ، زمان و مکان یا فقط به صورت دستی با ارتفاع و آزیموت تعیین کنیم.

بیایید کتابچه راهنمای کاربر را امتحان کنیم. و سپس به پایین پانل اصلاح بروید. مختصات افقی ، آزیموت و ارتفاع داریم. روی آزیموت کلیک کرده و بکشید و نتایج را در همه نماها و همچنین پنجره فعال سایه مشاهده کنید و من می توانم مقدار آزیموت را ، نه نزدیک به 300 ، به 320 یا بیشتر برسانم. و من کمی نور در آنجا ریخته ام. سپس می توان ارتفاع را پایین آورد. روی آن مقدار کلیک کنید و بکشید و ما خورشید را در آسمان پایین می آوریم تا به افق نزدیک شود. و اگر خوش شانس باشیم در واقع می توانیم آن را از پنجره اینجا ببینیم ، آنجاست. بنابراین من مقدار کمی بیشتر به آزیموت می دهم ، بگذارید آن را 330 کنیم. و حالا من می توانم خورشید را در آنجا ببینم ، بنابراین می توانیم مقدار نوردهی را در مقدار نوردهی جهانی در اینجا تغییر دهیم ، شاید آن را به مقدار 16 برسانیم. و ما می توانیم خورشید را کمی بهتر در آنجا ببینیم. به هر حال توجه داشته باشید که در صورت خاموش بودن از کنترل های فیزیکی دوربین استفاده کرده ام تا همه دوربین های این صحنه از این مقادیر نوردهی اطاعت کنند. بسیار خوب ، بنابراین نحوه تنظیم موقعیت دستی خورشید است. بیایید این کار را بر اساس تاریخ ، زمان و مکان نیز انجام دهیم. تاریخ ، زمان و مکان را در حالت تاریخ و زمان انتخاب کنید.

خرید بهترین پکیج آموزش کامل تری دی مکس

خرید بهترین پکیج آموزش کامل تری دی مکس

و سپس مکانی را روی زمین انتخاب کنید. و در حال حاضر سان فرانسیسکو ، کالیفرنیا است. روی آن دکمه کلیک کنید ، من قصد دارم پورتلند ، اورگان را انتخاب کنم ، فقط روی نقشه در جایی کلیک کنید. و من آمریکای شمالی دارم ، البته ، می توانم مناطق مختلف را انتخاب کنم. من پورتلند ، اورگن را دارم ، اینجا درست ظاهر می شود ، بنابراین من خوب کلیک می کنم ، تاریخ و زمان را تعیین می کنم ، روز اول ماه خواهد بود ، ماه مه یا پنجم است ماه سال 2018. و تاریخ و زمان ، ساعت را افزایش می دهم. بنابراین با افزایش این میزان به 15 ساعت گذشته ، ما شاهد نور کمی در دفتر آنجا هستیم. بنابراین در ساعت 18:00 به روشنایی جانبی خوبی می رسیم. و ما می توانیم مقدار نوردهی خود را تغییر دهیم ، بگذارید آن را روی 13 تنظیم کنیم. حالا که به خوبی نمایان می شود. ما می توانیم کمی به پارامترهای کنترل نوردهی فیزیکی دوربین برویم و فقط این منحنی کنتراست را تغییر دهیم. موارد برجسته را تنظیم کنید .15. رنگ های میانی تا 0.5. و سایه ها به صفر می رسند. و اکنون ما بیشتر یک نقشه تن خنثی داریم. اگر دما را به جای 6500 به چیزی حدود 5000 تغییر دهیم ، می توانیم دمای رنگ را نیز تغییر دهیم. سپس آن را در معرض نور خنک تر و آبی تر قرار می دهیم. و در نهایت می توانیم با خود محیط بازی کنیم. بنابراین به بالای محاوره محیط و جلوه ها بروید و نقشه محیط را مشاهده خواهید کرد. بیایید آن را به m بیاوریم

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا