آموزش گرافیک 2 بعدی

آموزش فارسی ویدئویی کار با لایه ها در فتوشاپ layering in photoshop cs6

آموزش فارسی فتوشاپ چرا لایه بندی تصاویر فتوشاپ photoshop cs6

آموزش فارسی فتوشاپ: چرا لایه بندی تصاویر فتوشاپ مهم است ؟

آموزش ساخت و کار کردن روی  لایه در فتوشاپ cs6: در این قسمت از دوره های آموزش فارسی فتوشاپ، میخواهم در مورد اهمیت و نقش لایه بندی تصاویر فتوشاپ با شما صحبت کنم.در واقع یکی از نکات خلاقانه و فوق العاده در مورد فتوشاپ؛ این هست که ما میتوانیم تصاویر مختلف، و انواع افکت ها ، ماسک ها و … را در لایه ها قرار بدهیم.ما همیشه میتوانیم  چندین لایه روی یکدیگر داشته باشیم و انتخاب کنیم کدام یک نمایش داده شوند یا نه ، یا مثلا با آبشن ترکیب لایه ها (photoshop blending options) را داریم که واقعا یکی از مهم ترین قسمت ها در فتوشاپ است!

در هر مرحله از پروژه که باشید، میتوانید تصاویر خود را درون لایه ها ذخیره کنید ، از آن کپی بگیرید و دوباره آن را با لایه مرحله قبل ترکیب کنید و این بار ، با آشن های وضوح تصویر (photoshop opacity) در صد مرئی بودن آن را پایین بیاورید تا قدرت آن افکت را کاهش بدهید…

خلاصه با لایه بندی کردن عکس ها در فتوشاپ  layering in photoshop میتوانیم تصاویرمان را سازماندهی کنیم و از این ویژگی فوق العاده فتوشاپ، به خوبی استفاده کنیم.البته لایه بندی کردن در سایر نرم  افزارها مانند اتوکد، تریدی مکس، مایا و .. هم وجود دارند ولی وجود لایه ها در فتوشاپ، دست ما را برای ایجاد تصاویر خلاقانه و هنری، بیشتر باز میگذارند تا در نهایت بتوانیم تغییرات دلخواه خودمان را در پروژه ایجاد کنیم!

در این تمرین میخوام در عمل این موضوع را به شما نشان بدهیم. فرض کنید میخواهیم این تصویر را سیاه و سفید کنیم … برای ادامه این موضوع، ویدئو زیر را تماشا کنید.در درس بعدی، روی مفهوم لايه و لايه‌بندی در فتوشاپ، آبشن ها و کار کردن روی لایه ها مانند ، یکی کردن لایه ، تغییر رنگ ، انتخاب، جابه جایی و تغییر اندازه، تنظیمات پنل لایه ها و … توضیح خواهیم داد. با ما همراه باشید ….

 فیلم آموزشی : Photoshop video tutorials

پخش آنلاین آموزش – ترجمه و دوبله : جعفر صیدی

 

سایر آموزش ها و پکیج های حرفه ای ادیت و روتوش فتوشاپ : جعفر صیدی

آموزش فارسی فتوشاپ از پایه : سطح مقدماتی تا پیشرفته Photoshop 2017

آموزش جامع فتوشاپ به زبان فارسی

آموزش بی نظیر فتوشاپ در عکاسی مخصوص بازار کار Photoshop

آموزش جامع فتوشاپ برای عکاسان به زبان فارسی

آموزش روتوش صورت با فتوشاپ به زبان فارسی Photoshop CC

آموزش فارسی روتوش صورت فتوشاپ

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا