آموزش کامپوزیت
موضوعات داغ

آموزش فارسی افترافکت : تغییر بگراند آسمان After Effect sky replacement

دانلود آموزش تغییر بگراند آسمان در افترافکت موشن ترک Track motion After Effect

 دانلود آموزش تغییر بگراند آسمان در افترافکت موشن ترک Track motion After Effect

تکنیک پیشرفته تغییر بگراند آسمان در افترافکت :در این سری از آموزش های فارسی افتر افکت ، میخوام در مورد یکی از مهمترین چیزهایی که برای ویرایش شات های بیرونی باید بلد باشید،یعنی تغییر بگراند آسمان در افترافکت sky replacement in After Effect صحبت کنیم.

در این آموزش،یک کلیپ با آسمان بدون کنتراست دارم یک خیلی خسته کننده و غیر جذاب هست.و میخواهیم بگراند آن را با یک عکس دیگر ترکیب کنیم.در این ویدئو، دوربین ثابت نیست و یک موتورسوار را داریم که از یک مانع به هوا پرواز میکند روی زمین فرود میاید!چالش ما در این پروژه این هست که به نحوی بگراند را تغییر بدهیم که با متورسوار تداخل پیدا نکند و در تمام قسمت های فوتیج، تصویر آسمان ما، کل بگراند را بپوشاند!

در گام اول، تصویر بگراند ام را روی کلیپ فوتیج اصلی قرار میدم و یک افکت Linear wipe از گروه Transition ها که در منوی افکت هستند ، به اون میدم. تا به صورت به خوبی بتوانم با بگراند، آن را ترکیب و لبه های آن را محو کنم و کاملا حس به عمق رفتن را در این کامپوزیت به وجود بیاورم !

در گام دوم، با استفاده از ابزار Track motion که زیر مجموعه ابزار Tracker Controls در منوی Window هست میاییم اطلاعات ترکینگ متور سوار را کپجر کرده و بگراند آسمان را دقیقا طبق آن ویرایش میکنیم!

ادامه این دوره آموزشی را در ویدئو زیر مشاهده بفرمایید !…

 ویدئو آموزشی : Video Tutorials

پخش آنلاین آموزش افتر افکت جایگزین کردن پیشرفته آسمان

Sky Replacement Learn to enhance video with sky replacement

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا