پریست

دانلود پکیج کامل پریست پریمیر پرو از شرکت Infini3y toolkit

دانلود preset برای پریمیر infini3y the most powerful toolkit

دانلود preset برای پریمیر infini3y the most powerful toolkit

اگر به دنبال یک بسته کامل مخصوص نرم افزار پریست پریمیر پرو هستید که ظاهری کاملا حرفه ای و جذابی به محصولات ویدئویی شما بدهد، پس مجموعه جامع پریست پریمیر پرو Infini3y را در همین صفحه دانلود کنید

بسته گرافیکی پریست پریمیر پرو از شرکت Infini3y ، حاوی بیش از 300 نوع انیمیشن آماده مخصوص وارد و خارج شدن لایه در ویدیو در دو مجموعه فید و پرش هست. 9 نوع مختلف افکت در هر کدام از این پریست ها قرار دارند که شما می توانید آنها با هم کامپوزیت کنید تا افکت مورد نظر خودتان را بدست آورید. 50 افکت صوتی نیز همراه با این پریست ها در فایل قرار دارند.

به تعداد نامحدود از این پریست‌ها میتوانید روی کار خود استفاده کنید. فقط لازم است هر پریست را بکشید و روی لایه قرار دهید. میتوانید از آنها مثل ترانزیشن برای لوگو، انواع نوشته و دیگر گرافیک و تصاویر استفاده کنید.

از این پریست‌های پریمیر می توانید تا رزولوشن 4K برای پرزنتیشن شرکتی، اسلایدشو، اینترو، افتتاحیه، ویدیوی شبکه اجتماعی و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید.یک فایل HTML در فایل قرار دارد که میتوانید در آن پیش نمایش هر یک از پریست‌ها را بسرعت بررسی کنید.

*نکته: موزیک زمینه استفاده شده در ویدیوی پیش نمایش در فایل وجود ندارد.

  • حجم فایل: 132 مگابایت
  • پلاگین مورد نیاز: ندارد
  • رزولوشن: 4K 4096×2304
  • نسخه پریمیر پرو: CC 2017.1 و بالاتر
  • راهنمای استفاده: ویدیوی آموزشی به زبان انگلیسی

 

 

دانلود پکیج کامل پریست پریمیر پرو از شرکت اینیفیتی

infini3y the most powerful toolkit

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
خرید پستی
خربد پکیج پریست آماده حرفه ای

برای خرید پکیج کامل فایل های گرافیکی به همراه آموزش فارسی ، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

 

infini3y the most powerful toolkit Before we dive into the 121 Lightroom presets, how to install and use them to cut your post-processing time in half.نحوه نصب Lightroom Presets Adobe Lightroom محبوب ترین نرم افزار ویرایش تصویر برای عکاسان است. این برنامه می تواند از هزاران جلوه و پیش تنظیم موجود در اینترنت استفاده کند. این لیست بهترین ها را از آن استفاده کرده است آموزش نصب پریست در پریمیر دانلود پریست متن پریمیر دانلود preset برای پریمیر دانلود پلاگین های پریمیر پریست پریمیر چیست 2018 دانلود رایگان پلاگین های پریمیر 2018 پلاگین رایگان پریمیر
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=103083 :لينک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا