دانلود پکیج 15 پریست حرکت دوربین در پریمیر + افترافکت

دانلود پکیج 15 پریست حرکت دوربین در پریمیر + افترافکت

پریست حرکت دوربین در پریمیر + افترافکت camera shake presets

آیا ویدئو یا فیلمی بر روی سه پایه ضبط کرده اید که می خواهید به صورت فیلم های با دست ضبط  شده و لرزان به نظر برسد ، دارید؟ با استفاده از این پریست های رایگان طراحی شده برای After Effects و Premiere Pro می توانید به راحتی لرزش دوربین را به فیلم خود اضافه کنید. همچنین می توانید از پیش تنظیمات لرزش دوربین رایگان استفاده کنید و فیلم ها را در یک پروژه Premiere Pro قرار دهید.

این presets از پیش تنظیم رایگان همچنین برای گرافیک های متحرک (موشن گرافیک) بسیار عالی هستند ، و یک ویژگی منحصر به فرد را به عناوین (titles) ، سومین پایین و انیمیشن ها (انیمیشن ) اضافه می کنند.

در این مجموعه 15 پریست افترافکت لرزش و تکان مخصوص دوربین ها قرار دارد که با آنها میتوانید به فوتیج یا موشن گرافیک خود تکان ظریف و طبیعی دوربین را طوری اعمال کنید ک هانگار به صورت دستی فیلم برداری شده است. این پریست ها با دوربین واقعی ایجاد شده اند.

در صورتی که فوتیجی دارید که روی پایه دوربین گرفته شده و میخواهید حس تکان دوربین در دست را داشته باشد، این مجموعه کار شما را خیلی سریع انجام میدهد.میتوانید از این پریست ها در برنامه پریمیر پرو استفاده کنید. در این مجموعه تکان دوربین برای قطع 24 میلیمتری، 35 میلیمتری، 50 میلیمتری، 85 میلیمتری و دوربین زوم وجود دارد. همچنین می‌توانید در اینجا ،آموزش استفاده از پریست تکان دوربین در افترافکت را بخوانید و مراحل انجام این کار را در چند تصویر مشاهده کنید.

  • حجم فایل: 47 مگابایت
  • پلاگین مورد نیاز: ندارد
  • رزولوشن: 4K , Full HD
  • نسخه افترافکت: CS6 و بالاتر
  • راهنمای استفاده: ویدیوی آموزشی به زبان انگلیسی

دانلود پریست حرکت و تکان دوربین روی دست  افترافکت و پریمیر

Camera Shake Presets for After Effects and Premiere Pro

فقط کاربران سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
خرید پستی
خربد پکیج پریست آماده حرفه ای

برای خرید پکیج کامل فایل های گرافیکی به همراه آموزش فارسی ، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

 

 

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=102980 :لينک کوتاه
برچسب ها
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا