پریست

دانلود 30 پریست رنگ سینمایی mLUT Cinematic Pack برای تدوین فیلم

دانلود پریست رنگ سینمایی mLUT Cinematic Pack

پریست رنگ سینمایی mLUT Cinematic Pack

در این صفحه میتوانید بهترین پکیج تنظیمات آماده (ال یو تی) 30 پریست رنگ سینمایی mLUT Cinematic Pack برای تدوین فیلم با فایل فرمت CUBE را دانلود کنید که توسط شرکت motionvfx منتشر شده و برای بهبود ظاهر فیلم و عکس، کاربرد دارد.

لغت LUT مخفف کلمه Look-Up Table به معنی “جدول جستجوگرها” است. این یک استاندارد صنعت فیلم در زمان واقعی است که برای ترسیم یک فضای رنگی روی دیگری استفاده می شود – در اصل یک ماتریس رنگی را می گیرد و آن را به دیگری تبدیل می کند که یک خروجی جدید تولید می کند.

  • حجم فایل: 15 مگابایت
  • فرمت فایل: .CUBE
  • سازگار با نسخه نرم افزار: After Effects CC و بالاتر ، Premiere Pro CC و بالاتر ، FCPX 10.1.3 و بالاتر ، Davinci Resolve ، Avid
  • راهنمای استفاده:ویدیوی آموزشی به زبان انگلیسی

دانلود 30 پریست رنگ سینمایی حرفه ای برای تدوین فیلم و تصاویر

motionVFX: 30 Cinematic 3D LUTs for colorists and Filmmakers

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
خرید پستی
خربد پکیج پریست آماده حرفه ای

برای خرید پکیج کامل فایل های گرافیکی به همراه آموزش فارسی ، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

 

motionVFX: 30 Cinematic 3D LUTs for colorists and Filmmakers What is a LUT pack? What is a cinematic Lut? Are LUTs presets? How do you use MLUT Final Cut Pro? این به پنجره Presets از پیش تنظیم اجازه می دهد تا ظاهر شود. نحوه نصب Presets  از پیش تنظیم نورپردازی بهترین لیست از پیش تعیین شده رایگان اتاق نور اکنون ، اجازه دهید نگاهی به مجموعه عظیم ما از جلوه های رایگان Adobe Lightroom بپردازیم. ما از پیش تنظیمات Lightroom برای عکاسی عروسی ، عکسهای اصلی ، عکاسی از طبیعت ، عکسبرداری از نوزادان و موارد دیگر داریم. از آنجا که این یک لیست طولانی از پیش تنظیم ها است ، احساس راحتی کنید تا از فهرست مطالب زیر برای حرکت به بخش خاص استفاده کنید:
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=103053 :لينک کوتاه
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا