آموزش مدلسازی

آموزش کار با نرم افزار مودو به همراه تری دی مکس Modo 3ds max

آموزش کار با نرم افزار مودو + تری دی مکس Modo 3ds max | صفر تا صد دانلود رایگان

آموزش تصویری نرم افزار مودو تری دی مکس Modo 3ds max

در این اولین ویدیوآموشی مودو ، نگاهی سریع به رابط کاربری و محیط نرم افزار MODO می کنیم تا با آنچه در دسترس است بر روی طرح بندی رابط کاربری آشنا شوید. ما برخی از قسمت های آموزش، از پیش تنظیم ها استفاده خواهیم کرد و تست رندر سریع انجام خواهیم داد.

مرور کلی بر نرم افزار Navigation : در این ویدئو ما توافقنامه های MODO را برای مرور در نمایشگاه می بینیم. ما همچنین به تنظیم تنظیمات MODO نگاه می کنیم تا بیشترین حرکت را انجام دهیم.

آموزش کار با The Work Plane : در این قسمت سوم، ما در مورد استفاده از کارکرد Plane MODO یاد خواهیم گرفت . کار Plane به ما کمک می کند تا در یک منظره چشم انداز اصلی باقی بمانیم، در حالی که به جای نیاز به تغییر منظره ی نمایشی به کار می رویم. ما می توانیم از هواپیما کار استفاده کنیم تا بتوانیم هندسه جدیدی را بر اساس جهت هندسه موجود ایجاد کنیم.

آموزش تصویری نرم افزار مودو تری دی مکس Modo 3ds max

اشکال اولیه Creating Primitives : در این ویدئو، ما نگاهی به بسیاری از راه هایی که می توانید ابتدایی ها را در MODO ایجاد کنید. ما همچنین برخی از تفاوت های بین MODO و Max را در هنگام ایجاد هندسه ابتدایی پوشش خواهیم داد. این ویدیو همچنین ما را به مفهوم آیتم های مش در MODO معرفی می کند.

کامپونت های مدل های هندسی Component Geometry : در این قسمت، ما به کار با MODE های مختلف هندسه جزء در MODO نگاه می کنیم. ما چگونگی دستکاری در رأس ها، لبه ها، حلقه های لبه، چند ضلعی ها و مرزها را پوشش خواهیم داد. ما همچنین به برخی از ابزارهای مدل سازی خاص مانند ابزار Bevel و موارد دیگر نگاه می کنیم.

کار با ابزار The Tool Pipe : درک روش لوله MODO بسیار مهم است که جریان کار شما را در MODO ساده تر کند. در این ویدئو ما با استفاده از Tool Pipe را برای اضافه کردن قابلیت های اضافی به ابزارهای ما پوشش خواهیم داد. این شامل استفاده از تنظیمات انتخاب از طریق برای سرعت بخشیدن به انتخاب و دستکاری هندسه و همچنین ایجاد ابزار سفارشی خودمان است.

آشنایی با مفاهیم پایه ای مدلسازی Centers and Pivots : در این قسمت، مربی توضیح می دهد که چگونه MODO با مرکز یک آیتم Mesh سروکار دارد و چگونه ما می توانیم محور یک آیتم مش را کنترل کنیم. او برخی از تفاوت های بین محور در MODO و محور در Max را پوشش می دهد.

آموزش تصویری نرم افزار مودو تری دی مکس Modo 3ds max

اکشن سنتر  Action Centers :  یک ابزار قدرتمند MODO برای هدایت ابزارهای تبدیل ما هستند. آنها به ما اجازه می دادند که آیتم ها و هندسه جزء را در رابطه با جهت جهان، هندسه، انتخاب ها و موارد دیگر دستکاری کنیم. اگر شما قصد استفاده از MODO را دارید، باید درک خوبی از مراکز اقدام داشته باشید تا بتوانید به طور موثر کار کنید.

اسنپ ها Snapping : در این ویدئو، تونی بر روی گزینه های مختلف ضربه زدن در MODO می رود. او پنل Snapping، Snaps و Precision و همچنین استفاده از ابزار قلم با گزینه های Snapping را پوشش می دهد. علاوه بر این، تونی به برخی از ابزارهای مفید دیگر مانند Tack Tool نگاه می کند که برای جابجایی سریع و موقعیت هندسه مهم هستند.

فال آف Falloffs : در این ویدیو کوتاه، مربی به شما اصول اولیه استفاده از برخی از ابزارهای Falloffs موجود در MODO را نشان می دهد.

آموزش تصویری نرم افزار مودو تری دی مکس Modo 3ds max

متریال هودینی Materials : در این قسمت، مدرس این دوره، به ما نشان می دهد که چگونه مواد به اشیاء در MODO نسبت به Max اعمال می شود، و نمای کلی مختصات Shader Tree و نمودار Sadal Shading را می دهد.

آموزش تصویری مودو Video Tutorials

پخش آنلاین ویدئو آموزش مودو

 

 

صفر تا صد آموزش فارسی نرم افزار مودو

آموزش فارسی نرم افزار مودو

telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا