خانه / طراحی محیط سه بعدی بازی و لنداسکیپ : مایا تری دی مکس یونیتی Vue xStream / طراحی محیط سه بعدی عواض زمین : ویو اکستریم Vue xStream
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "طراحی محیط سه بعدی عواض زمین : ویو اکستریم Vue xStream" توسط تاریخ انتشار: 30/12/2014

آموزش طراحی محیط سه بعدی عواض زمین به زبان فارسی Vue xStream Terrain Editor در درس قبل آموزش طراحی سه بعدی لنداسکیپ و آموزش نرم افزار Vue xStream به زبان فارسی را داشتیم. حالا میخواهیم یک گام جلو تر برویم و در این دوره آموزشی تخصصی ویو، به برسی ساخت انواع عواض زمین که در نرم …

طراحی محیط سه بعدی عواض زمین : ویو اکستریم Vue xStream

ساخت ویراش انواع عواض زمین با Vue xStream Terrain Editor

آموزش طراحی محیط سه بعدی عواض زمین به زبان فارسی Vue xStream Terrain Editor

در درس قبل آموزش طراحی سه بعدی لنداسکیپ و آموزش نرم افزار Vue xStream به زبان فارسی را داشتیم. حالا میخواهیم یک گام جلو تر برویم و در این دوره آموزشی تخصصی ویو، به برسی ساخت انواع عواض زمین که در نرم افزار Vue میتوان ساخت و همچنین استفاده از ویرایشگر زمین ( Terrain Editor) می پردازیم.

کارمان را با مزیت ها و محدودیت های انواع زمین و کاربرد هر کدام از آنها شروع میکنم.سپس یک پروژه ساده را با Terrain Editor کار میکینیم شروع میکنیم به آموزش کار با قلموی مجسمه دیجیتالی (sculpting brush) و در مورد ویرایش عواض زمین های از قبل ایجاد شده با استفاده از function editor. وقتی کار مدلسازی مان تکمیل شد، میپردازیم به ساخت و اعمال متریال در Vue.

در پایان این دوره درک جامعی از نحوه کار نرم افزار Vue xStream ،ساخت کوه دره تپه و همچنین ویرایش آن با Terrain Editor خواهید داشت.

Video Tutorials : 3ds Max – Vue xStream – photoshop

پیش نمایش آنلاین قسمت اول آموزش Vue Terrain Editor

  • نام محصول: ساخت ویراش انواع عوارض زمین با Vue 10 xStream Terrain Editor + فایل های پروژه
  • زمان: 1 ساعت و 48 دقیقه
  • قیمت: 4500

ابتدا کالا را تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

ارسال  مجدد رایگان در صورت هرگونه مشکل

برای ثبت سفارش و اضافه کردن این محصول به لیست خرید اینجا کلیک کنید

 صفحه خرید این محصول

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=5629 : لینک کوتاه

کانال تلگرام

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فلید ها الزامی است *

*