آموزش کامل نورپردازی داخلی در تری دی مکس
موضوعات داغ

آموزش فارسی مایا: کادر رندرینگ

 آموزش فارسی آشنایی با کادر رندر مایا و پلاگین رندر Autodesk maya

آموزش فارسی آشنایی با کادر رندر مایا و پلاگین های رندر

در محیط اوتودسک مایا شما میتوانید با استفاده از تکسچرها و متریال ها، رنگ و بافت به مدل های سه بعدی تان اضافه کنید. وقتی که روی پروسه متریال سازی مایا کار میکنید؛ خوب معمولا در حال رندرگیری هم هستید .پس در این دور، میخواهیم یک مرور کلی بر آبشن های رندرگیری در مایا داشته باشیم و نحوه رندر گیری یک فریم ساده را با هم تمرین خواهیم کرد.

برای دسترسی به کادر رندر مایا ، باید به تب رندرگینگ Rendering را فعال کنید و بعد از منوی رندر Render ، بایید و گزینه render settings را انتخاب کنید.و یا دکمه آن را در نوار ابزار بزنید تا پنجره تنظیمات کادر رندر، فعال شود.

در پنجره render settings، با توجه به متور رندر انتخابی مان، کلی آبشن برای کنترل داریم و میتوانیم مثلا گزینه هایی مانند :  maya software , maya hardware, mentalray , Arnold Renderer را داریم .

در این ویدو آموزشی و چند دور بعدی؛ در مورد تمام متور های رندر موجود در autodesk maya 2017 صحبت خواهیم کرد. از جمله موتور منتال ری mental ray ، متور ویری، و متور جدید اضافه شده آرنورد Arnold Renderer . لطفا برای کامل شدن این مبحث،ویدئو رایگان زیر را به طور کامل و با دقت مشاهده بفرمایید…

فیلم آموزشی به زبان فارسی Video Tutorials

پخش آنلاین : آموزش فارسی کار با کادر رندر مایا  به زبان فارسی

 

 

نسخه کامل این آموزش فارسی : 8 ساعت و 40 دقیقه (از صفر تا صد مایا)

آموزش فارسی صفر تا صد مایا

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا