آموزش نورپردازی رندر مایا آرنولد Maya Arnold : دانلود ویدئو آموزشی

آموزش نورپردازی رندر مایا آرنولد Maya Arnold

تنظیمات نورپردازی با کیفیت رندر مایا آرنولد

در درس قبل، آموزش فارسی مایا را داشتیم. حالا در طول این دوره آموزشی، نگاه عمیق تری می اندازیم به نورپردازی صحنه با متور رندر آرنولد Arnold renderer.در مورد فورمت .tx و همچنین تکنیک های پیش رفته رندر با استفاده از udim .

همچنین در مورد انواع روش های خروجی گرفتن  AOV passes در طول تمام مراحل ساخت شیدر shader و همچنین تغییر مپ Maps ها در داخل محیط نرم افزار hypershade.

پس از تکمیل مدلسازی در محیط مایا، حجم ساخته شده را با متور رندر  آرنولد Maya Arnold نورپردازی و رندرگیری میکنیم. در پایان این دوره آموزشی، درک جامعی از نحوه کار با آرنولد Maya Arnold و روش های مختلف بهینه نورپردازی خواهید داشت.

Arnold renderer : پلاگین پیش رفته رندرگیری Monte Carlo ray tracing برای افکت های بصری و انیمیشن سازی فیلم ها و تبلیغات feature-length animation و visual effects است.

سر فصل های این آموزش

  • معرفی و خلاصه آموزش
  • تنظیمات و آماده کردن صحنه در آرنولد Maya Arnold
  • تست رندر آرنولد Maya Arnold test render
  • تنظیمات نورپردازی صحنه در آرنولد Maya Arnold
  • مچ و هماهنگ کردن منابع نوری
  • ساخت و آماده کردن شیدر – متریال ها آرنولد Arnold
  • نحوه اعمال و اضافه کردن تکسچر ها به شیدر ها textures to shader
  • آدرس دهی کیفیت براقی و انعکاسی بودن متریال specular and reflection qualities
  • تصفیه آبجکت ها و عناصر مختلف در صحنه
  • ساخت شبکه شیدرهای پیشرفته بیشتر advanced shader networks
  • ساخت و ویرایش AOV ها
  • تنظیمات برای مپ های ترکیبی Adjusting maps balance
  • جمع و ادغام کردن عناصر صحنه با یکدیگر
  • کامپوزیسیون و ترکیب بندی رندر نهایی مایا

 

پیش نمایش آنلاین قسمت اول آموزش

  • نام محصول:آموزش نورپردازی رندر Maya Arnold + فایل های پروژه
  • زمان: 2 ساعت و 5 دقیقه

خرید آموزش با Lighting Rendering Maya Arnold

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

 

 https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=5822 : لینک کوتاه
کانال تلگرام
برچسب ها
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

پاسخی بگذارید

دکمه بازگشت به بالا
بستن