آموزش انیمیشن سازی

آموزش کامل نرم افزار سینمافوردی The Ultimate Guide to Cinema 4D

آموزش کامل نرم افزار سینمافوردی Skillshare – Cinema 4D Masterclass: The Ultimate Guide to Cinema 4D

آموزش کامل نرم افزار سینمافوردی Skillshare – Cinema 4D Masterclass: The Ultimate Guide to Cinema 4D

در این صفحه میتوانید صفر تا صد آموزش سینمافوردی The Ultimate Guide to Cinema 4D را از سایت Skillshare دانلود کنید و مهارت های مدلسازی، متریال، تکسچر سازی و انیمیشن خودتان را بالا ببرید.

نرم افزار سینمافوردی Cinema 4D ، بدون شک یکی از بصری ترین برنامه های 3D در آنجا است. با این وجود ، تلاش برای مقابله با این نرم افزار پیچیده توسط خودتان ، هنوز هم می تواند یک کار دلهره آور باشد.این دوره آموزشی آماده شده است تا شما را از دانستن هیچ چیز و یا کمی در مورد Cinema 4D آماده کند و تمام مهارت های اساسی را به شما یاد می دهد تا بتوانید به تنهایی کار خود را شروع کنید.

مربی این ویدئو آموزشی، آقای Ozgur است، که یکی از معدود مربیان معتبر Maxon Cinema 4D در جهان است ، به شما نشان می دهد که چگونه می توانید یک پروژه سه بعدی را از ابتدا ایجاد کنید ، و کل مراحل یک گردش کار سه بعدی را انجام دهید ، از جمله مدل سازی ، روشنایی ، بافت ، انیمیشن. و رندرگیری سه بعدی و بسیاری موارد دیگر.در طول راه ، شما نکات و ترفندهای بی شماری و همچنین تکنیک های استاندارد صنعت را یاد خواهید گرفت.

اگر یک طراح گرافیک هستید ، به دنبال اضافه کردن آن بعد بعدی به کارهای خود هستید یا شاید یک طراح حرکتی 2D به دنبال این باشد که مهارت های انیمیشن شما را به سطح بعدی برساند ، پس این دوره برای شما مناسب است. پنهانی نیست که اگر 3D را به مهارت خود اضافه کنید ، می توانید به عنوان یک طراح درآمد بیشتری کسب کنید. این دوره به گونه ای طراحی شده است که فقط به منظور آموزش خود به عنوان یک طراح سه بعدی باید به شما آموزش دهد.

این دوره آموزش Cinema 4D، با بیش از 7 ساعت آموزش های بصری و آسان برای پیگیری ، این آموزش تنها چیزی است که شما نیاز دارید تا سفر سه بعدی خود را شروع کنید. همراه با هر آموزش ، یک فایل تمرینی وجود دارد که می توانید در ادامه آن را بارگیری و دنبال کنید.

دانلود دوره جامع و کامل آموزش نرم افزار سینمافوردی (مقدماتی تا پیشرفته)

Skillshare – Cinema 4D Masterclass: The Ultimate Guide to Cinema 4D

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=113099 :لينک کوتاه
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا