آموزش انیمیشن سازی

آموزش ساخت موشن گرافیک سینمافوردی Cinema 4D R20 Motion Graphics

آموزش ساخت موشن گرافیک سینمافوردی Lynda – Cinema 4D R20 Essential Training: Motion Graphics

آموزش ساخت موشن گرافیک سینمافوردی Lynda – Cinema 4D R20 Essential Training: Motion Graphics

دوستان علاقه مند به ساخت و طراحی موشن گرافیک های سه بعدی جذاب سینمافوردی برای صنعت تبلیغات، و هر گونه پرزانته سه بعدی تجاری میتوانند این دوره فوق العاده از سایت لیندا Cinema 4D R20 Essential Training: Motion Graphics را دانلود کنند.

این دوره ای است که بر روی گرافیک های حرکتی متمرکز شده است ، و در آن ما به دنبال استفاده مناسب از ابزارهای برنده جایزه آکادمی MoGraph خواهیم بود که در این برنامه قدرتمند از تیم در Maxon یافت شده است. در آغاز دوره ، ما در مورد برخی از نمونه های کار و مفاهیم اصلی از جمله خط لوله گرافیک حرکت ، بحث خواهیم کرد که گرافیک حرکت چیست. از آنجا ، ما مستقیماً به سیستم MoGraph و چگونگی کار با Cloners همراه با نمای کلی از نحوه تحریک و کار با جدول زمانی می پردازیم.

من این دوره آموزش سینمافوردی را طوری طراحی کردم که شما یک پایه و اساس نرم افزاری داشته باشید و در مورد Splines بیاموزیم و نحوه وارد کردن پرونده های Adobe Illustrator ، مدل سازی رویه ای و روش های مدل سازی اضافی ارائه شده توسط Volume Builder و Volume Measure، که جدید هستند ویژگی ها در نسخه 20. ما می آموزیم که چگونه می توان انیمیشن های دوربین پیچیده را با ایجاد اشکال در بین دوربین ها ، نحوه کار چراغ ها به صورت سه بعدی و تکنیک های ایجاد و اصلاح مواد و همچنین چگونگی بیرون آمدن از سینما 4D برای کارهای بعدی در پست یاد گرفت. یکی از قابل توجه ترین تغییرات در سینما 4D R20 ، معرفی زمینه ها ، تغییر دریا در روشی است که ما در مورد کار با MoGraph فکر می کنیم ، و یک تغییر دهنده بازی در نحوه ایجاد گرافیک حرکت در سینما 4D به جلو است. من برای یادگیری این مفاهیم قدرتمند و به اشتراک گذاشتن اطلاعات در این دوره با شما بسیار هیجان زده ام.

 

صفر تا صد آموزش ساخت موشن گرافیک سینمافوردی سه بعدی حرفه ای (مقدماتی پیشرفته)

Lynda – Cinema 4D R20 Essential Training: Motion Graphics

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا