افکت صوتی

دانلود پکیج کامل افکت صوتی زیر آب Underwater Sound Effects Library

افکت صوتی زیر آب برای تیزر و موشن گرافیک Sound Ideas – The Underwater Sound Effects Series

دانلود افکت صوتی دیجیتالی زیر آب : این فایل دانلودی حاوی انواع صداهایی است که در زیر آب یا حتی روی آب وجود دارد. اگر برای ساخت موشن گرافیک ، یا در ساخت بازی کامپیوتری خودتان نیاز به صدا و افکت های با کیفیت بالا دارید، پکیج فوق العاده Underwater Sound Effects Library مخصوص پروژ های میکس شماست.

مجموعه ای از 500 جلوه صوتی رایگان صوتی در استریو صوتی در 3 CD صوتی و همچنین در 16 / 44.1 فایل پخش WAV در ROM DVD ارائه می دهد. این کتابخانه همچنین به عنوان دانلود در فرمت های فایل WAV / 16 / 44.1، 16/48 یا 24/48 در دسترس است. اکثر این جلوه های صوتی از منظر زیر آب با استفاده از یک جفت هیدروفون B & K از حالت پیشرفته ثبت شده است.

Underwater Sound Effects Library حاوی کتابخانه ای از 500 افکت با کیفیت بالا شامل: برای تلفن های موبایل در زیر آب شامل انواع افکت های ناخن، صداهای شنا و غواصی، قایقرانی، جت اسکی و وان حمام، محاصره های زیر آب، Foley، یخ خشک و حباب، ترک های یخی، گشت و گذار و ساحل صداها، مخازن اکسیژن، کشتی های غرق، گدازه ها و انفجارها، آب و ریخته گری، آبشارها، اسلحه اسلحه و FX اژدر، سونار، بازدید و افکت های، تلفن های موبایل مانند ماشین های شستشو، حمام و توالت، و همچنین شامل افرادی که در زیر آب فریاد می زنند.

صداها بصورت دیجیتالی استریو ضبط شده‌اند و با هر دو سیستم ویندوز و مک سازگار هستند.. تمام فایل های wav همراه با توضیحات افکت های صدا، دسته ها و سایر اطلاعات کتابخانه ذخیره شده در فایل ها و سازگار با MAC و PC می باشد. این جلوه های جلوه های صوتی، دقیقا مخالف جلوه های صوتی سری زیر و زیر آب است.

مجموعه عظیم افکت صوتی زیر آب Underwater Sound Effects Library را میتوانید همین الان دانلود کنید تا با کمک آنها اصوات زیر آب را در پروژه خود میکس کنید.

افکت صوتی زیر آب برای تیزر و موشن گرافیک Underwater Sound Effects Library

  • تعداد افکت: 500
  • تعداد دسته‌ها: 3
  • فرمت صوتی: Wav
  • حجم فایل: 1.49 گیگابایت

دانلود فايل مجموعه افکت صوتی زیر آب

Sound Ideas – The Underwater Sound Effects Series

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=84683 :لينک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا