آموزش گرافیک 2 بعدی

آموزش طراحی سایت پلان اتوکد Professional Site Design and Plan Production AutoCAD

آموزش طراحی سایت پلان اتوکد Professional Site Design and Plan Production in AutoCAD

آموزش طراحی سایت پلان اتوکد : معماری مهندسی عمران Professional Site Design and Plan Production in AutoCAD

در این آموزش تصویری اتوکد که توسط شرکت pluralsight منتشر شده است، میتوانید تکنیک های طراحی سایت پلان اتوکد (Professional Site Design and Plan Production in AutoCAD) را آموزش ببینید.

در طول این آموزش اتوکد ، ما به استفاده از ابزارهای تهیه پیش نویس نقشه های دو بعذی 2D برای ترسیم یک سایت پلان تجاری حرفه ای برای طرح مهندسی عمران و معماری  می پردازیم. ما با استفاده از یک الگوی طراحی مناسب برای پروژه های مهندسی عمران با استفاده از واحدهای نقشه کشی امپریال ایالات متحده (US Imperial dimensional units) شروع خواهیم کرد و همچنین به بررسی شرایط موجود ما که به یک سیستم مختصات در دنیای واقعی تنظیم شده است اشاره خواهیم کرد.

سپس ما به طراحی یک پروژه ساختمانی معمار می پردازیم و شروع به ترسیم کردن قسمت های اطراف سایت مانند پیاده روها ، درایوهای دسترسی و پارکینگ می کنیم. ما با تنظیم یک صفحه برنامه ، ابعاد ویژگی های سایت ، اضافه کردن یادداشت های متن و رهبر و ترسیم برنامه های خود در پرونده های PDF به پایان خواهیم رسید. با پایان این آموزش اتوکد ، شما با استفاده از ترسیم مناسب اتوکد یا ابزارهای اصلاح کار برای کار مورد نظر ، تمرکز جدی روی تهیه و کارآیی طراحی خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: اتوکد 2015.

آموزش طراحی سایت پلان اتوکد : نقشه کشی دو بعدی معماری و مهندسی عمران

pluralsight – Professional Site Design and Plan Production in AutoCAD

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=72688 :لينک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا