خانه » آموزش مدل سازی سه بعدی » آموزش فارسی مدلسازی نورپردازی رندر تری دی مکس
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش فارسی مدلسازی نورپردازی رندر تری دی مکس" توسط تاریخ انتشار: 29/07/2014

مدلسازی نوپردازی رندر انیمیشن  3ds Max 2015 کمپانی AutoDesck یکی از ابر شرکت های ساخت نرم افزارهای مهندسی و گرافیکی است که همه ما با محصولات معروف آن مثل AutoCad. Maya, 3ds max آشنا هستیم.در این پست، آموزش کاملی از آخرین ورژن تری دی مکس، یعنی 3ds max 2015 را ارائه میکنیم. 3ds max 2015 بدون شک، …

آموزش فارسی مدلسازی نورپردازی رندر تری دی مکس

آموزش Introduction animation 3ds Max 2015

مدلسازی نوپردازی رندر انیمیشن  3ds Max 2015

کمپانی AutoDesck یکی از ابر شرکت های ساخت نرم افزارهای مهندسی و گرافیکی است که همه ما با محصولات معروف آن مثل AutoCad. Maya, 3ds max آشنا هستیم.در این پست، آموزش کاملی از آخرین ورژن تری دی مکس، یعنی 3ds max 2015 را ارائه میکنیم.

3ds max 2015 بدون شک، بهترین و معروف ترین نرم افزار در زمینه مدلسازی، متریال سازی، نورپردازی، و رندرینگ است.تری دی مکس در واقع با متورهای رندر مخصوص به خود مانند Scanline, Mentalray و Nvidia iray و Vue File renderer  و … قابلیت نصب انواع پلاگین رندر مانند Vray و  هزارن پلاگین کاربردی مانند Rpc , Forestpack و … توانسته به نهایت محبوبیت و قابلیت در زمینه طراحی و توسعه طرح های مهندسی عمران، معماری و غیره برسد.در این آموزش تمام مراحل مدلسازی نورپردازی ساخت متریال اینوایرومنت رندر تری دی مکس 2015 برسی خواهیم کرد.

در این آموزش به برسی ویژگی ها و امکانات جدید اضافه شده به 3ds max 2015 می پردازیم.در ابتدا شروع به مدلسازی یک ربات میکنیم و پس از ساخت متریال، شروع به تنظیم دوربین در صحنه شروع به آماده کردن بگراند با hdri ساخت Enviroment  ساخت مه و … میکنیم و در نهایت با متور رندر منتالری، رندرگیری نهایی را انجام خواهیم داد.

یکی از مهم ترین قسمت ها در این آموزش انیمیشن سازی است که  کار نهایی آن را میتوانید در قسمت بالا ببینید.این صحنه با متور رندر Mentalry که اینجین پیش فرض خود تری دی مکس هست، رندر گرفته میشود.تمام این مراحل در محیط  3ds max 2015 و طبق آخرین آپدیت های مکس، ساخته میشود.امیدوارم از این آموزش هم لذت ببرید.

سرفصل ها:

آموزش مدلسازی رندر انیمیشن 3ds max 2015

آموزش رندر 3d max 2015

01- معرفی اجمالی پروژه

02- آشنایی با محیط کاربری

03-کار با پنجره مرورگر دیدگاه Viewpor tnavigation

04- ساخت فولدر پروژ  تری دی مکس project folder

05-انتخاب و مشاهده آبجکت ها Selecting and viewing objects

06- ساخت و ویرایش دستی احجام Creating manipulating geometry

07- دسترسی به حالت های زیرآبجکت Accessing sub object modes

08-گروپ بندی و حالت ولد  فرزند Grouping and parenting

09- مدلسازی Modeling

10- آماده و تنظیم کردن عکس های مرحع در دیدگاها Setting up reference images

11-مدلسازی بدنه Modeling the hull

12- شروع مدلسازی کلاه

آموزش فارس 3ds max 2015

13- همورار کردن خطوط Smoothing the splines

14- تکمیل مدلسازی کلاه

15- مدلسازی  نشین گاه pelvis

16- مدلسازی سر شانه ها

17-مدلسازی سوکت های سرشانه

18-مدلسازی شانهای بالا

19-مدلسازی بازو و توپ

20-مدل سازی، آرنج، مفصل

21-مدل سازی قسمت داخلی توپ

22-مدل سازی اسلحه  و جای خشاب بشکه

23-مدلسازی بازو

آموزش مدلسازی فارس 3ds max 2015

24- مدلسازی قسمت بالایی پا

25-تکمیل  مدلسازی قسمت بالایی پا

26-مدلسازی اتصال قسمت  وسط متصل کننده پاها

27–مدلسازی اتصال قسمت  پایین متصل کننده پاها

28-مدلسازی قسمت جلویی پا

29-مدلسازی قسمت پشت پا

30-مدلسازی قسمت های میانی

31-مدلسازی تانکر jet-pack

32-مدل سازی،  اگزوز jet-pack

33- مدلسازی قسمت پایینی نشیمن گاه

34-مدل سازی شلنگ

35- اضافه کردن قطعات اضافی

36-روش های هموار کردن حجم

37-هموار کردن لوله های شانه ها

38-هموار کردن لوله های بازوها

39-هموار کردن لوله های لوازم و تجهیزات

40- هموار کردن سطح پایین mech

آموزش مدلسازی 3d max 2015

41- اضافه کردن جزئیات پایانی به کلاه خود

42-مرور متریال و تکسچر تری دی مکس 3ds max

43-  مرور کار با ویرایشگر متریال

44-ویرایش پارامترهای اساسی متریال

45-اعمال چند متریال به یک آبجکت

46-بکارگیری رویه Map

47- آموزش کار با Unwrapping UV

48- مرور کار با ابزارهای unwrapping

49-کار با متریال های فرعی

50- خروجی غالب UVW template

آموزش انیمیشن 3d max 2015

51- اضافه کردن تکسچر فایل file textures

52- آموزش بامپ bump map

53- آموزش ریگ Rigging

54-آماده کردن مدل برای شروع انیمیشن  ریگ Rigging

55-آموزش گروپ در تری دی مکس groups in 3ds Max

56-تکمیل گروپ کردن مدل 3 بعدی

57- ساخت کنترل کننده های کلی global control

58-ساخت یک آبجکت کنترل کننده حجم

59- کنترل کننده در قسمت پایینی

60- ایجاد یک کنترل کننده برای قسمت پایینی عقبی

61-ساخت یک کنترل کننده برای مرکز حجم

62-ساخت اولین حلقه زنجیر

63-تکمیل ساخت اولین حلقه زنجیر مان

64- تنظیم یک محدود کننده bone برای mechs toes

65-قرینه کردن Mirroring محدود کننده ها تری دی مکس 3ds max 2015

66-متصل کردن پاها به حجم mechs

67-ساخت آبجکت پوست   تری دی مکس 3ds Max

68-Deforming کردن حخزن سوخت

69-کنترل لوله های سوخت

70 Deforming the mechs mid section

71- تغییر حجم قسمت های میانی

72- ساخت محدود کنندهای بازو

73-اتصال بازوها به Rig و اضافه کردن inverse kinematics به محدود کننده ها

74-کنترل کننده های حجم پا

75-تکمیل کنترل کننده های حجم پا

76- ساخت گرایش های دلخواه و پارامتر های سیم wiring

77-کنترل کننده های بازو

78-Rigging با Reaction Manager

79- دوستانه کردن صحنه انیمیشن

80- آموزش انیمیشن سازی تری دی مکس

آموزش rig 3d max 2015

81-نحوه ساخت ویرایش keyframes تری دی مکس 3ds Max

82-مدیریت keyframes در Curve Editor در دوره انیمیشن

83- آموزش Auto-Key و Curve Editor

84-ساخت expressions

85-مسیر انیمیشن Path animation

86-ساخت جمعیت Creating crowds Populate

87-شروع بکار رندر نهایی

88-Animating mechs platform

89- بلوکه کردن کارایی مش

90-تکمیل blocking pass و polishing-stage

91-تکمیل mecs polishing pass

92- آموزش ساختن دوربین تری دی مکس

93- تکمیل انیمیشن و پیش نمایش انیمیشن previewing-animations به صورت ریل تایم real time

94- Dynamics overview

95-آموزش ساخت سیستم ذره ای Creating particles in 3ds Max

96- ویرایش رفتار  سیستم ذره ای

97- آموزش space warps

98-ساخت متریال مه fog material

98-تکمیل متریال مه fog material

100-تکمیل سیستم ذره ای particle- system

101-آموزش نورپردازی رندر تری دی مکس 2015

102-درک انواع مختلف نور

103-آموزش اساسی پارامترهای نور تری دی مکس

104- آموزش درک تفاوت بین  diffuse specular

105-آموزش بکارگیری پنجره Object-Properties تری دی مکس

106-آموزش عوض کردن متور رندر تری دی مکس

107-آماده سازی نورپردازی بر اساس عکس HDRI

108- کار روی منابع نورهای اضافه در صحنه

109-بهینه کردن سرعت رندر  تری دی مکس

110-پیدا کردن ذرات tuning و سایر materials

111- آموزش motion-blur و بالا بردن کیفیت رندر

112- خروجی گرفتن نهایی رندر  تری دی مکس

113-تبدیل عکس انیمشن به فیلم

 

آموزش نوپردازی 3d max 2015

This in tutorial, we will  understanding of the core features in 3ds Max

  • adding animated movement
  • animation controls,
  • adding dynamics
  • add lights
  • shadows

 

Online video tutorials & training

پخش آنلاین قسمت اول آموزش

نام محصول: آموزش فارسی تری دی مکس 2015 + فایل های پروژه

زمان: 12 ساعت و 35 دقیقه

قیمت: 18500

ابتدا کالا را تحویل بگیرید ، سپس وجه آن را به مامور پست پرداخت کنید

ارسال  مجدد رایگان در صورت هرگونه مشکل

برای ثبت سفارش و اضافه کردن این محصول به لیست خرید اینجا کلیک کنید

صفحه خرید این محصول

منبع : _ http://www.3dmaxfarsi.ir/?p=2110 _

3 دیدگاه

  1. با درود و خسته نباشید.
    من دنبال آموزش جامع و کامل مکس هستم البته به همراه آموزش مکس اسکریپت.
    من خودم نصفه و نیمه بلدم و باید بیشتر بدونم.
    بخش تماس با ما تو سایتتون پیدا نکردم ممنون میشم منو با خبر کنید.

  2. اولین پارت رو برای دانلود که میزنم فقط یه فایل تکست 92 کیلوبایتی دانلود میکنه !

دیدگاهتان را ثبت کنید

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فلید ها الزامی است *

*