آموزش کامل نحوه ساخت متریال در پلاگین Vray تری دی مکس

Skillshare – Vray Materials with 3ds Max + Vray : The Quickest Way

آموزش کامل نحوه ساخت متریال در پلاگین Vray تری دی مکس

در این صفحه میتوانید دوره آموزش ساخت متریال ویری تری دی مکس  Vray Materials with 3ds Max + Vray : The Quickest Way از سایت یودمی را دانلود کنید.

این دوره آموزشی، برای همه سطوح کاربران 3ds Max و Vray طراحی شده است و به شما یاد خواهد داد که چگونه یک آرشیو از متریال ویری برای تری دی مکس Library Materials برای خودتان را ایجاد کنید.

در پایان این مجموعه آموزشی 60 دقیقه ای ،درک کاملی از Material Editor و تنظیمات اساسی که برای ایجاد کتابخانه اصلی مطالب خود نیاز دارید را به شما آموزش خواهم داد.از دانش ایجاد متریال های  واقعی و با کیفیت بالا در پلاگین Vray از به شما معرفی خواهم کرد. رازها و فوت کوزه گری هایی را که معمولا حرفه ای ها استفاده خواهند را به شما آموزش خواهم داد.

  • از ابتدا متریال واقعی ایجاد کنید
  • کیفیت ارائه سه بعدی خود را بهبود ببخشید
  • نحوه استفاده از ویرایشگر مطالب
  • چه تفاوتی بین یک مواد و تکسچر وجود دارد
  • تعداد اسلات های متریال را تغییر دهید
  • نحوه نمایش یک متریال یا بافت در پنجره پیش نمایش
  • نحوه استفاده از ابزار قطره چشمی
  • نحوه ساخت متریال کروم ، مات کروم و کروم برس
  • نحوه استفاده از Reflective Glossiness
  • نحوه استفاده از نقشه نویز
  • مپ بامپ چیست ؟
  • نحوه ساخت یک ماده طلای مات و طلای براق
  • نحوه ساخت متریال پلاستیکی
  • بازتاب Fresnel چیست
  • نحوه رنگ آمیزی با یک ماده
  • استفاده از دست انداز برای افزودن بافت
  • نحوه ایجاد متریال چوبی
  • نحوه ایجاد نقشه های دست انداز و جابجایی
  • نحوه ایجاد متریال شیشه ای مات و رنگی
  • نحوه ایجاد متریال چمن ، خاک رس و سنگ
  • چگونه متریال را با هم مخلوط کنیم
  • نحوه افزودن آرم به شیشه
  • سازماندهی لایبراری های متریال
  • زمان دوره: 1 ساعت
  • سطح آموزش: مبتدی
  • نوع محتوا: ویدئو آموزشی

آموزش کامل نحوه ساخت متریال در پلاگین Vray تری دی مکس

Skillshare – Vray Materials with 3ds Max + Vray : The Quickest Way

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

کانال تلگرام
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا