خانه / دانلود آموزش جلوه ویژه پیشرفته فارسی : کامپوزیت روتوسکوپی انیمیشن ترکینگ موشن گرافیک / آموزش کار با پلاگین رندرینگ ZYNC نوک و ساخت جلوه های ویژه Foundry NUKE
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش کار با پلاگین رندرینگ ZYNC نوک و ساخت جلوه های ویژه Foundry NUKE" توسط تاریخ انتشار: 24/03/2018

آموزش پلاگین ZYNC نوک و ساخت جلوه های ویژه NUKE در این دوره، میخوام یک آموزش ویدئویی آنلاین که به صورت webinar و کنفرانس ضبط شده را به شما معرفی کنم. مهمان ویژه این کنفرانس ، متخصص جلوه های ویژه آقای Sean Devereaux است و در مورد نرم افزار (ZYNC) که یک اپلیکیشن رندرگیری به صورت سیستم ابری …

آموزش کار با پلاگین رندرینگ ZYNC نوک و ساخت جلوه های ویژه Foundry NUKE

آموزش پلاگین ZYNC نوک ساخت جلوه های ویژه NUKE

آموزش پلاگین ZYNC نوک و ساخت جلوه های ویژه NUKE

در این دوره، میخوام یک آموزش ویدئویی آنلاین که به صورت webinar و کنفرانس ضبط شده را به شما معرفی کنم.

مهمان ویژه این کنفرانس ، متخصص جلوه های ویژه آقای Sean Devereaux است و در مورد نرم افزار (ZYNC) که یک اپلیکیشن رندرگیری به صورت سیستم ابری است،صحبت خواهد کرد. همچنین در مورد سفارشی سازی Nuke برای پلاگین ZYNC و قابلیت ها و ویژگیهای قدرتمند این پلاگین هم صحبت خواهند کرد.

آموزش پلاگین ZYNC Render نوک ساخت جلوه های ویژه NUKE

ZYNC Render یک پلاگین رندر استودیویی با قدرت محاسباتی فوق العاده برای جلوه ویژه است  

چکیده این آموزش آنلاین پلاگین ZYNC Render

  • معرفی جلوه های ویژه یک فیلم سینمایی به اسم : Here Comes The Boom
  • نحوه ادغام و استفاده همزمان نرم افزار های ZYNC در نرم افزار NUKE
  • چطور میتوانید توسط نرم افزار های نوک (Foundry’s NUKE) و پلاگین ZYNC، شات های 350 بدون جلوه ویژه (complete 350 VFX shots) را ایجاد کرد و همچنین در مورد نحوه پیاده سازی سیستم سه بعدی نوک (NUKE’s 3D) صحبت خواهند کرد.

آموزش تصویری نوک Video Tutorials

 

پخش آنلاین ویدئو آموزش نوک

دانلود ویدئو آموزش : 

دانلود ویدئو آموزش با لینک مستقیم – 287 مگابایت

آموزش های نوک NUKE: کامپوزیت دیجیتالی فیلم ویدئو افکت گذاری رندر معماری

صفر تا صد آموزش نوک

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=60760 :لینک کوتاه

کانال تلگرام

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فلید ها الزامی است *

*