دانلود آموزش Substance Designer برای شبیه سازی معماری

دانلود آموزش سابستنس دیزاینر Substance Designer for Architectural Visualization

دانلود آموزش سابستنس دیزاینر Substance Designer for Architectural Visualization

اگر بر روی یک پروژه تجسم طراح design visualization کار میکنید یا در حال رندرگیری یک پروژه معماری هستید و در حال برسی آبشن های realtime برای نمایش پروژه تان هستید، یا حتی اگر از مجموعه تکسچر و متریال های خودتان راضی نیستید و دوست دارید مپ های سفارشی شده دقیق تری بسازید، میتوانید این دوره آموزشی Substance Designer برای شبیه سازی معماری را دانلود کنید.

ایجاد مواد رویه ای بخش مهمی از یک گردش کار مدرن تجسم ، هم برای برنامه های زمان واقعی و هم ارائه شده است.

  در این دوره ، نحوه ایجاد سریع انواع مواد معماری در طراح مواد Allegorithmic ، برای استفاده در پروژه های طراحی-تجسم ، یاد بگیرید. این دوره که به عنوان یک سلسله مطالعات موردی در مورد انواع متریال معمول مانند فرش ، کفپوش وینیل و کاشی سقفی ساخته شده است ، این دوره شامل تکنیک های ساخت مواد سفارشی همانطور که برای یک طرح مورد نیاز است در حالی که به نیت سازنده صادق است. نحوه ایجاد مپ های ambient occlusion ، طبیعی و محیط را برای مواد خود ، اجزای الگوی ماسک برای شبیه سازی ترکیب مواد سفارشی مانند کاشی مخلوط و موارد دیگر کشف کنید.

در این دوره آموزشی Substance Designer برای شبیه سازی معماری، به شما روش ساخت انواع مواد مختلف از کفپوش تا فرش گرفته تا کاشی و سقف کاشی و منسوجات را نشان می دهم. ما این کار را به صورت کامل انجام خواهیم داد تا بتوانید قطعنامه را مستقل بمانید و تا حد امکان با مشخصات سازنده دقیق باشید. ما در یک گردش کار با زبری فلزی مبتنی بر فیزیکی کار می کنیم که توسط بسیاری از برنامه های رندر و Realtime در آنجا استفاده می شود.

 

دانلود آموزش Substance Designer برای شبیه سازی معماری از سایت لیندا (مقدماتی تا پیشرفته)

Lynda – Substance Designer for Architectural Visualization (2019)

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

If you like to pay with Paypal, Email us at :  jafarsydi [at]yahoo.com

www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=112996 :لينک کوتاه
کانال تلگرام

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

مطالب ویژه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا
بستن