آموزش ساخت متریال

متریال سازی پوسته بیرونی یک ساختمان مسکونی 3ds Max . V-Ray

دانلود آموزش Lynda - 3ds Max and V-Ray: Residential Exterior Materials

Lynda - 3ds Max and V-Ray: Residential Exterior Materials
در این صفحه میتوانید دوره آموزش متریال سازی پوسته بیرونی یک ساختمان مسکونی را دانلود کنید که در نرم افزار های تری دی مکس، ویری انجام میشود.

در کورس آموزشی Lynda – 3ds Max and V-Ray: Residential Exterior Materials تکیک های متریال و تکسچر سازی واقع گرایانه برای رندر های معماری را یاد خواهید گرفت.

هر معماری که در زمینه رندر و تجسم معماری فعالیت میکد، اهمیت متریال واقع گرایانه را برای پروژه های خود درک خواهد کرد. مواد زیبا مانند چوب ، بتن و فلز واقعاً می توانند به تصاویر و ارائه های شما زندگی بیفزایند. در این دوره آموزشی LinkedIn ، من به شما نشان می دهم که چگونه از 3DS Max ، V-Ray و Substance برای ایجاد مواد دقیق فیزیکی استفاده کنید.

هرکسی که ارائه خدمات معماری و تجسم به مشتریان ارائه دهد ، از اهمیت مواد واقع گرایانه اطلاع دارد. مواد دقیق از نظر فیزیکی به هر طرحی تأثیر می دهند. این دوره به شما کمک می کند تا با استفاده از 3ds Max 2019 ، Substance Designer ، V-Ray و Bitmap2Material (B2M) متریال سفارشی را برای بافت بیرونی ساختمانهای مسکونی ایجاد کنید. این آموزش به مجموعه مدل های مسکونی جورج مائستری ادامه می دهد که در SketchUp با طراحی مفهومی برای یک خانه خانوادگی آغاز شد. در اینجا جورج نحوه وارد کردن نقاشی SketchUp را به 3ds Max و نقشه UV از هندسه توضیح می دهد تا بتوانید طراحی را بهبود بخشید و آن را ارتقا دهید. وی نحوه ایجاد مصالح سفارشی – از جمله چوب ، بتن ، فلز و گچ بری – را با استفاده از V-Ray و Substance Designer نشان می دهد. وی همچنین نشان می دهد که چگونه می توان از نسخه های مستقل و 3ds Max مبتنی بر گره B2M برای تبدیل بیت مپ های موجود به مواد استفاده کرد. هر ماده به محیط 3ds Max بازگردانده می شود بنابراین می توانید ببینید که وقتی نتایج مستقیماً روی مدل اعمال می شود ، نتایج چگونه به نظر می رسند.

متریال سازی پوسته بیرونی یک ساختمان مسکونی 3ds Max . V-Ray

Lynda – 3ds Max and V-Ray: Residential Exterior Materials

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

کانال تلگرام

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا