آموزش ساخت متریال

آموزش سابستنس دیزاینر و متور رندر آرنولد تری دی مکس

دانلود آموزش Lynda – 3ds Max: Substance to Arnold

Lynda – 3ds Max: Substance to Arnold

درباره مجموعه ابزارهای مبتنی بر متریال الگوریتمی همراه با متور رندرینگ آرنولد در 3ds Max اطلاعات کسب کنید. نیازهای گردش کار را برای برنامه های Substance Bitmap2Material و Designer کاوش کنید.

در این صفحه میتوانید دوره آموزشی Lynda – 3ds Max: Substance to Arnold را از سایت لیندا دانلود کنید و مهارت های خودتان را در زمینه آموزش ساخت متریال و تکسچرینگ سابستنس دیزاینر ، بالا ببرید.

وقتی نوبت به بافت هندسه سه بعدی در همه زمینه های سه بعدی می رسد ، ابزارهای مواد استاندارد صنعتی هستند. از آنجا که Autodesk اکنون رندر Arnold را به عنوان بخشی از بسته پایه 3ds Max در نظر گرفته است ، درک نحوه استفاده از این دو ابزار با هم یک امر ضروری است. در این دوره ، نحوه استفاده از مجموعه ابزارهای مبتنی بر مواد را از Allegorithmic در رابطه با ارائه دهنده آرنولد در 3ds Max کشف کنید. مربی برایان بردلی نیازها و گزینه های مختلف گردش کار را برای استفاده از برنامه های Substance Bitmap2Material و Designer با 3ds Max و Arnold بررسی می کند.

موضوعات شامل:

  • چرا باید از متریال استفاده کنیم؟
  • انتخاب گردش کار ماده
  • استفاده از Bitmap2Material در 3ds Max
  • مواد خود را جمع کنید
  • کار با مواد و نقشه ها از برنامه Designer
  • استفاده از ماده ای با آرنولد
  • بهبود نتایج ماده
  • خروجی گرفتن مپ ها

آموزش سابستنس دیزاینر و متور رندر آرنولد تری دی مکس

Lynda – 3ds Max: Substance to Arnold

برای استفاده از همه امکانات سایت، لطفا لاگین کنید

telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا