آموزش ساخت متریال

آموزش سابستنس دیزاینر و متور رندر آرنولد تری دی مکس

دانلود آموزش Lynda – 3ds Max: Substance to Arnold

Lynda – 3ds Max: Substance to Arnold

درباره مجموعه ابزارهای مبتنی بر متریال الگوریتمی همراه با متور رندرینگ آرنولد در 3ds Max اطلاعات کسب کنید. نیازهای گردش کار را برای برنامه های Substance Bitmap2Material و Designer کاوش کنید.

در این صفحه میتوانید دوره آموزشی Lynda – 3ds Max: Substance to Arnold را از سایت لیندا دانلود کنید و مهارت های خودتان را در زمینه آموزش ساخت متریال و تکسچرینگ سابستنس دیزاینر ، بالا ببرید.

وقتی نوبت به بافت هندسه سه بعدی در همه زمینه های سه بعدی می رسد ، ابزارهای مواد استاندارد صنعتی هستند. از آنجا که Autodesk اکنون رندر Arnold را به عنوان بخشی از بسته پایه 3ds Max در نظر گرفته است ، درک نحوه استفاده از این دو ابزار با هم یک امر ضروری است. در این دوره ، نحوه استفاده از مجموعه ابزارهای مبتنی بر مواد را از Allegorithmic در رابطه با ارائه دهنده آرنولد در 3ds Max کشف کنید. مربی برایان بردلی نیازها و گزینه های مختلف گردش کار را برای استفاده از برنامه های Substance Bitmap2Material و Designer با 3ds Max و Arnold بررسی می کند.

موضوعات شامل:

  • چرا باید از متریال استفاده کنیم؟
  • انتخاب گردش کار ماده
  • استفاده از Bitmap2Material در 3ds Max
  • مواد خود را جمع کنید
  • کار با مواد و نقشه ها از برنامه Designer
  • استفاده از ماده ای با آرنولد
  • بهبود نتایج ماده
  • خروجی گرفتن مپ ها

آموزش سابستنس دیزاینر و متور رندر آرنولد تری دی مکس

Lynda – 3ds Max: Substance to Arnold

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

 

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید .کنید.

instagram
نمایش بیشتر

جعفر صیدی

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا