خانه / دانلود آموزش انیمیشن سازی: تری دی مکس 3d max مایا Maya سینما فوردی CINEMA 4D / آموزش بهینه سازی تخریب در بازی سازی Houdini Destruction Cleanup HDA
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش بهینه سازی تخریب در بازی سازی Houdini Destruction Cleanup HDA" توسط تاریخ انتشار: 23/04/2018

آموزش تخریب نرم افزار هودینی Houdini در این آموزش ویدئویی نرم افزار Houdini، میخواهم در مورد ابزار Destruction Cleanup HDA صحبت کنیم که بخشی از ابزار های کمکی توسعه ریل تایم (realtime-development) است که توسط آقای Paul Ambrosiussen انجام شده است. هدف از توسعه ابزار Destruction Cleanup HDA در هودینی ، بهینه سازی شبیه سازی های …

آموزش بهینه سازی تخریب در بازی سازی Houdini Destruction Cleanup HDA

آموزش تخریب نرم افزار هودینی Houdini

آموزش تخریب نرم افزار هودینی Houdini

در این آموزش ویدئویی نرم افزار Houdini، میخواهم در مورد ابزار Destruction Cleanup HDA صحبت کنیم که بخشی از ابزار های کمکی توسعه ریل تایم (realtime-development) است که توسط آقای Paul Ambrosiussen انجام شده است.

هدف از توسعه ابزار Destruction Cleanup HDA در هودینی ، بهینه سازی شبیه سازی های تخریب و انفجار درست قبل از اینکه این اطلاعات را بخواهیم به یک نرم افزار ثانویه خروجی بگیریم، هست.

این نرم افزار ثانویه میتواند برای نرم افزار های بازی سازی مانند Unreal Engine, Unity باشد یا نرم افزار های سه بعدی ساز مانند Maya یا 3DsMax و …. . ابزار Destruction Cleanup HDA با کمک پارامترهای متعددی که دارد؛ شما را قادر میکند تا اطلاعات تخریب تان را به صورت کاملا تمیز (cleaned up) خروجی بگیرد.

برخی از مهم ترین پارامترهای ابزار Destruction Cleanup HDA

  • Normal Cusping
  • Fuse & Remove Inside Faces
  • Simulation Cleanup Frame Range
  • (Input Mode (Direct input from DOP, or Cached BGEO Sequence
  • Output Mode (Animated Optimized Geometry, Static Optimized Geometry, Animated Optimized Transforms)
  • (Cleanup Method (Proximity Based, Proximity Constraint Based, Constraint Based
  • (Quick Optimization Visualisation (Allows for fast Iteration & Debugging
  • (Bounds Clamping (Specify a bounding volume to contain simulation in
  • (Data Cleanup (Remove any unwanted point or primitive attributes
  • (Freeze Threshold (Isolate chunks moving less than specified threshold to be frozen at starting frame

Houdini Destruction آموزش تخریب هودینی
Houdini Destruction آموزش تخریب هودینی
دانلود آموزش Houdini Destruction آموزش تخریب هودینی

آموزش تصویری هودینی Video Tutorials

پخش آنلاین ویدئو آموزش تخریب هودینی در بازی سازی

دانلود رایگان آموزش تصویری هودینی Houdini Destruction Cleanup – Realtime Development

دانلود ویدئو با لینک مستقیم – 20 مگابایت

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

 

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=63879 :لینک کوتاه

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فلید ها الزامی است *

*