آموزش بهینه سازی تخریب در بازی سازی Houdini Destruction Cleanup HDA
آموزش تخریب نرم افزار هودینی Houdini
در این آموزش ویدئویی نرم افزار Houdini، میخواهم در مورد ابزار Destruction Cleanup HDA صحبت کنیم که بخشی از ابزار های کمکی توسعه ریل تایم (realtime-development) است که توسط آقای Paul Ambrosiussen انجام شده است.
هدف از توسعه ابزار Destruction Cleanup HDA در هودینی ، بهینه سازی شبیه سازی های تخریب و انفجار درست قبل از اینکه این اطلاعات را بخواهیم به یک نرم افزار ثانویه خروجی بگیریم، هست.
این نرم افزار ثانویه میتواند برای نرم افزار های بازی سازی مانند Unreal Engine, Unity باشد یا نرم افزار های سه بعدی ساز مانند Maya یا 3DsMax و …. . ابزار Destruction Cleanup HDA با کمک پارامترهای متعددی که دارد؛ شما را قادر میکند تا اطلاعات تخریب تان را به صورت کاملا تمیز (cleaned up) خروجی بگیرد.
برخی از مهم ترین پارامترهای ابزار Destruction Cleanup HDA
- Normal Cusping
- Fuse & Remove Inside Faces
- Simulation Cleanup Frame Range
- (Input Mode (Direct input from DOP, or Cached BGEO Sequence
- Output Mode (Animated Optimized Geometry, Static Optimized Geometry, Animated Optimized Transforms)
- (Cleanup Method (Proximity Based, Proximity Constraint Based, Constraint Based
- (Quick Optimization Visualisation (Allows for fast Iteration & Debugging
- (Bounds Clamping (Specify a bounding volume to contain simulation in
- (Data Cleanup (Remove any unwanted point or primitive attributes
- (Freeze Threshold (Isolate chunks moving less than specified threshold to be frozen at starting frame
آموزش تصویری هودینی Video Tutorials
پخش آنلاین ویدئو آموزش تخریب هودینی در بازی سازی