خانه / آموزش گرافیک 2 بعدی / آموزش ساخت متریال و تکسچرینگ / صفر تا صد کار با متریال های iray برای 3ds max | ساخت تکسچر متریال مپ
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "صفر تا صد کار با متریال های iray برای 3ds max | ساخت تکسچر متریال مپ" توسط تاریخ انتشار:29/06/2018

آموزش ویرایش ساخت و کار با متریال آی ری تری دی مکس Iray 3ds Max در این درس  نگاهی خواهیم داشت به متریال کلی و عمومی پلاگین iray به نام (Material Override) و متریال های جهانی آن را در چند رندر داخلی ، برای شما مثال خواهیم زد. در طراحی مبلمان (furniture design) و پرزانته فرنیچر، …

صفر تا صد کار با متریال های iray برای 3ds max | ساخت تکسچر متریال مپ

 آموزش ویرایش ساخت و کار با متریال آی ری تری دی مکس Iray 3ds Max

آموزش ویرایش ساخت و کار با متریال آی ری تری دی مکس Iray 3ds Max

در این درس  نگاهی خواهیم داشت به متریال کلی و عمومی پلاگین iray به نام (Material Override) و متریال های جهانی آن را در چند رندر داخلی ، برای شما مثال خواهیم زد.

در طراحی مبلمان (furniture design) و پرزانته فرنیچر، رندر گیری با متریال های واقعی ، بسیار ضروری است.و در داخل خود پلاگین iray، هم کلی متریال آماده به همراه catalog وجود دارد که درست بر پایه فیزیک واقعی (physically based materials) کار میکنند و کیفیت رندر فوق العاده ای را ارائه میدهند. همچنین میتوانید از خود سایت اصلی و یا سایر فروم های خارجی ، انواع متریال هایی که توسط کاربران تولید شده است را دانلود کنید

وقتی که انواع متریال های واقعی با کیفیت بالا و آماده را داشتیم ، میتوانید آنها را لایه بندی کنید و انواع گسترده ای از طراحی های تعاملی (interactive design) را انجام دهید. آی ری ، یک متور پیشرفته رندرینگ سه بعدی (iray advanced rendering) است که حتما توصیه میکنم از آن بهره ببرید.

 

آموزش ویرایش ساخت متریال آی ری تری دی مکس Iray 3ds Max

دانلود آموزش ویرایش ساخت متریال آی ری تری دی مکس

آموزش تصویری تری دی مکس آی ری Video Tutorials

پخش آنلاین ویدئو آموزش  کار با متریال های iray برای 3ds max

 

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=61368 :لینک کوتاه

کانال تلگرام

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)