مدل سه بعدی کاراکتر انسان

فیلم مستند دوبله فارسی ابر پل ها یونان Mega Bridge Greece

دانلود مستند فارسی مهندسی پل یونان : Mega Bridge Greece

دانلود مستند فارسی مهندسی پل یونان : Mega Bridge Greece

 مستند فارسی مهندسی پل یونان : در این مستند دوبله فارسی ابر پل ها: یونان ، میخواهیم به راه حل یکی از مهمترین چالش های ساخت دست بشر بپردازیم.ابر پل بزرگ واقع در یونان Mega Bridge Greece ، باید در یکی از سخت ترین شرایط محیطی روی آب بسیار عمق و خاک بسیار سست ساخته میشد و یک گسل آتشفانی هم در وسط آن قرار میگرفت !

مستند فارسی مهندسی پل یونان :هنگامی که پروژه ابتدا آغاز شد، هیچکس نمیتوانست پیشبینی کند که چقدر سخت است که بتواند آرزوی چارلیوس تریکوپیس را ایجاد و اجرا کند. کانال ملی جغرافیایی به تازگی یک مستند در مورد ساخت و ساز دشوار ساخت چنین پلانی نشان داده است.نخست وزیر یونان در آن زمان، رویای خود را برای ساخت یک پل 3 کیلومتر از خلیج کورینتس بیان کرده بود. تقریبا یکصد سال بعد، رویای او در سال 2004 هنگامی که پل ریو آنترویو ساخته شد،دانلود مستند engineering connections : تبدیل به یک برجسته مهم قرن بیست و یکم یونان و بخشی از زندگی روزمره کشور شد که در نهایت تغییر یافت.

مستند فارسی مهندسی پل یونان :این طولانی ترین پل مجهز به کابل های چند لنس است و ساخت آن آسان نیست. با توجه به شرایط منحصر به فرد تنگ، چندین مشکل مهندسی منحصر به فرد مورد نیاز است.دانلود مستند ارتباطات مهندسی با ریچارد هموند:  فعاليت لرزه اي منطقه و احتمال حركت تكتونيكي مهم است و خليج كريستنس با سرعتي حدود 30 ميلي متر در سال گسترش مي يابد. به همین دلیل اقدامات خاصی برای اطمینان از ایمنی مردم انجام شده است. تمام تکنیک ها در 50 دقیقه مستند توسط National Geographic توضیح داده شده است.

فیلم مهندسی National Geographic

این ویدئو آموزشی مناسب برای تمامی رشته های :  مهندسی مکانیک مهندسی برق مکانیک و … است. برای دانلود مستند های ریچارد هموند ، و سایر مستند ها را در سایت 3dmaxfarsi با ما همراه باشید.

پخش آنلاین : دانلود مستند فارسی مهندسی پل یونان : Mega Bridge Greece

دانلود فايل مستند معماری

Mega Bridge Greece

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 

telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا