مدل سه بعدی کاراکتر انسان

فیلم تاریخی و مستند شهر نامرئی رم : BBC Romes Invisible City

دانلود مستند شهر نامرئی رم باستان : BBC Romes Invisible City

دانلود مستند شهر نامرئی رم باستان : BBC Romes Invisible City

در این قسمت از سایت تری دی مکس فارسی ، به یک فیلم مستند رایگان دیگر تاریخی یونانی و رومی با نام مستند شهر نامرئی رم Romes Invisible City خواهیم پرداخت و برسی خواهد کرد که چطور گنجینه های مخفی رم، توانسته است آن را به یک ابر قدرت دنیای باستان تبدیل  کند ؟!

در این فیلم مستند شهر نامرئی رم ، با کاوش و جستجو در قنات‌ها و فاضلاب‌ها ، و  دنیای زیرزمینی کولوسیوم ، فرقه‌های معنوی اسرارآمیز و آرامگاه مردگان شهر رم و …. برسی خواهد کرد که چطور شبکه‌های زیرزمینی ساخته شده برای تامین نیازهای دنیای باشکوه رم در سطح زمین را کشف می کرده اند!.

شهر نامرئی رم غیرمستقیم روم ویژه بی بی سی یک پروژه ScanLAB را دنبال می کند و اسکندر آرمسترانگ و دکتر مایکل اسکات را به عنوان اسرار پنهان زیرزمینی روم باستان کشف می کنند. نمایش نشان می دهد زیرساخت های رومی و نبوغ، همه زیر سطح زمین. ما از طریق آب های یخ زده، آب شفاف آبشارهای زیرزمینی که از چشمه Trevi و دو هزار ساله فاضلاب هایی که امروزه در زیر انجمن روم ها کار می کنند، به کاتاکمب های تار و پنهان، غذا می خورند. اسکن لیزر ما نقشه این گنجینه های پنهان را نشان می دهد که برای اولین بار شبکه پیچیده ای از تونل ها، اتاق ها و پاساژ ها را نشان می دهد بدون آنکه رم بتواند به عنوان یک شهر از یک میلیون نفر زنده بماند.
این گروه دسترسی بی سابقه ای به برخی از رم اخیرا گنجینه های کشف شده و جدیدترین یافته های باستان شناسی را به دست گرفته است، که توسط واحد باستان شناسی زیرزمینی رم هدایت می شود. اغلب دسترسی پیچیده بود، اما هیجان انگیز بود – 20 متر پایینتر از طریق پوشش سوراخ سوراخ به معادن زیرزمینی و یا تمیز کردن مسیر ما در تونل های پر از آب سیاه و سفید. نتیجه این است که برخی از جامع ترین اسکن در رم، در سطح بی سابقه ای از رنگ، دقت و جزئیات است. از طرف تیم تری دی مکس فارسی، توصیه میکنیم مستند scanlabprojects Rome’s Invisible City را از دست ندهید.

دانلود رایگان فیلم مستند شهر نامرئی رم باستان BBC Romes Invisible City

کاوش های فوق العاده در روم : مستند شهر نامرئی رم

اسکن 3D، ستون فقرات را به نمایش می گذارد، هر مکان را در جزئیات میلیمتری برای فورا و بر روی صفحه نمایش بررسی شده توسط هواداران نشان می دهد. در حالی که اسکن یک رویداد روی صفحه است، اطلاعات اسکن شده پردازش سپس پایه ای از گرافیک نمایش را تشکیل می دهند، یک نقشه پیچیده از کشفیات زیرزمینی را که در بستر باستانی و معاصرشان در سطح بالایی قرار دارند تشکیل می دهد. حرکت به نقطه کلاود ما به دیدگاه های کل انجمن روم می رویم تا ساخت و ساز دقیق Cloaca Maxima زیر را ببینیم. اسکنها بر روی دیوارهای معدنی، نقاشی های رنگارنگ غول پیکر اتاق های دفن Pagan و فریز های حک شده در داخل معابد پنهان میثری برجسته می شوند.

پخش آنلاین مستند شهر نامرئی رم

  • سال انتشار: 2015
  • مدت زمان: 57 دقیقه
  • کیفیت: 720p
  • زبان: انگلیسی
  • زیرنویس: ندارد

دانلود فايل مستند شهر نامرئی رم

BBC Romes Invisible City

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا