مدل سه بعدی کاراکتر انسان

مستند های معماری فوق العاده شهرسازی Lynda Urbanized

دانلود مستند معماری و شهرسازی طراحی شهری آینده ایران و جهان فیلم شاهکار Lynda Urbanized

دانلود مستند معماری و شهرسازی طراحی شهری Lynda Urbanized

در این فیلم مستند معماری و شهرسازی ، میخواهیم با برسی نمونه های مشابه و موردی، نگاهی داشته باشیم به چالش ها، استراتژی ها  و مشکلاتی که در پشت طراحی شهری urban design هست بیاندازیم و ویژگی چند تا از معروف ترین معماران دنیا  world’s foremost architects را برسی کنیم!

منظورمان معماران ، طراحان، سیاست گذاران شهری ، ساختمان سازان و حتی کارگران ساختمانی است! و حتی کسانی که در این مورد، فکر میکنند که چه کسی به شهر های ما شکل داده است؟! و اینکار را چطوری انجام داده اند؟!

این مورد خاص است و با سایر موضوعات طراحی فرق دارد، چون شهر های ما توسط شخص خاص یا مثلا گروهی از متخصصان ساخته نشده اند! و افراد زیادی در تغییر ظاهر شهر های ما urban change ، مشارکت داشته اند !درواقع در تغییرات شهری ما، اشخاص زیادی مشارکت داشته اند! اشخاصی که تاثیر زیادی در شهر هایی که در آن زندگی میکنند؛!

در این فیلم آموزشی و مستند؛ بزرگ ترین پروژه های معماری جهان urban design projects around the world را برسی خواهیم کرد و حتی ظاهر آینده شهر ها را تجسم خواهیم کرد. ومحدوده شهری ، وسعت و بزرگی Urbanized frames آنها را برای شما مشخص خواهیم کرد!

میتوان گفت که نیروی تغییرات شهری، در همه زمینه ها روی فرم شهر های ما تاثیر میگذارد.بخاطر تغییرات تکنولوژی technological change ، بخاطر فرم جدید حمل و نقل new forms of transportation ، و احتمال وقوع بلایای طبیعی بخاطر بناهای ساخته شده توسط انسان و ….

شهر های امروزی Cities today ، دقیقا همان کارهایی را که سه، چهار، پنج هزار سال پیش انجام میدادند، تکرار میکنند. شهر های ما دقیقا جاهایی بنا شده اند که سیلی از جمعیت در آنها وارد میشد، سیلی از پول در آنجا در آمد زایی میشد، سیلی از کالا و خدمات در آنجا آمیخته میشد!

در سایت 3dmaxfarsi.ir ، باعث افتخار ما هست که این فیلم مستند معماری فوق العاده سایت lynda را به کاربران مان ارائه میکنیم .آنچه که از این ویدئو خواهیم آموخت، شهرسازی منظر آینده: رويکردی نوين در معماری منظر و طراحی شهری و الگوسازی و مستند سازی معماری معاصر است.

ویدئو آموزشی : Video Tutorials

پخش آنلاین قسمت اول آموزش رویت معماری

 

دانلود فیلم معماری Architecture tutorials Urbanized

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=18487 :لینک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا