مدل سه بعدی کاراکتر انسان

مستند معماری اگر آن را می‌ساختی : If You Build it

فیلم مستند معماری اگر آن را می‌ساختی : If You Build it : دانلود با کیفیت فوق العاده عالی

دانلود فیلم مستند معماری ساخت و ساز If You Build it

فیلم مستند معماری جدید : در این ویدئو مستند، به یک رویکرد کاملا جدید برای آموزش و پرورش می پردازیم که توسط آقایان Emily Pilloton و Matthew Miller انجام شده است.  این 2 شخص ، به روستای Bertie یکی از فقیرترین شهرستان ها، در کارولینای شمالی، میروند جایی که آنها با دانش آموزان دبیرستان محلی کار می کنند و سعی میکنند تا جامعه و زندگی شان را متحول کنند.

آقایان پیلتون و میلر Pilloton که از بورسیه و کمک های مالی استفاده می کنند  دانش آموزان خود را از طریق یک سال، طراحی کامل و ساخت پروژه است که خیلی بیشتر از آموزش مهارت های ساخت و ساز پایه: این نشان می دهد ده نوجوان قدرت تفکر طراحی، نه تنها شهرت آنها را اختراع می کند، بلکه احساس خود را از آنچه که ممکن است.کارگردان Patrick Chedon و تولید شده توسط کریستین O’Malley و Neal Baer، IF YOU BUILD IT ارائه می دهد دیدگاه قانع کننده و امیدوارانه برای نوع جدیدی از کلاس درس که در آن دانش آموزان ابزار برای طراحی آینده خود برای این فیلم، ما یک رویداد پیش نمایش در Monarch 4  برگزار می کنیم.

Emily Pilloton – Matthew Miller به 10 نوجوان از روستاهای کارولینای شمالی این قدرت تفکر طراحی مدیریت ساخت و مدیریت پروژه را می آموزند که بتوانند، نه تنها شهر خودشان، را بلکه حس آنها را از آنچه ممکن است را هم تغییر می دهد.  این فیلم مستند فوق العاده را به تمام علاقه مندان طراحی معماری و مهندسین عمران توصیه میکنیم.

پخش آنلاین : فیلم مستند معماری اگر آن را میساختی !

  • زمان : 85 دقیقه
  • زبان : English
  • ساخت : USA
  • ژانر : مستند معماری Documentary
  • تولید کننده O’Malley Creadon Productions

دانلود مستند معماری اگر آن را می‌ساختی

If You Build it

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا