پریست

دانلود پریست لایت روم افکت های نور Lens Distortions Skylight

دانلود پریست لایت روم افکت های نور Lens Distortions Skylight

بهترین پریست لایت روم افکت نور

گاهی اوقات مادر طبیعت نیاز به گول زدن دارد. اگر به دنبال اضافه کردن یک موسیقی پاپ کمی طبیعی تر به عکس های خود هستید ، ممکن است یک سری جدید از جلوه های لایت روم اعوجاح لنز (Lens Distortions) ارزش دیدن داشته باشد.

جلوه های موجود در سه بسته وجود دارد: Skylight (شعله های آتش و درخشش لنز) ، Accent (عناصر پیش زمینه شیشه ای و بوکه) و Forecast (مه طبیعی ، باران ، برف و ستاره).

پکیج فوق العاده پریست های لایت روم، مخصوص افکت های نور Lens Distortions Skylight شامل 23 نوع پریست لایت روم حرفه‌ای با کیفیت بسیار بالا از 8 افکت اصلی در چند حالت مختلف (مجموعا 23 پریست) و 17 تنظیمات رنگی می باشد که میتوانید هر افکت را با یک کلیک به تصویر خود اعمال کنید.

طبق گفته این شرکت ، هر سه مورد از عناصر نوری ضبط شده (تصاویر نور خورشید ، مه ، باران و غیره) گرفته شده و سپس به ایستگاه های از پیش تنظیم شده بومی Lightroom تبدیل می شوند. بر خلاف رویکردهایی که از فیلترهای شعاعی و فارغ التحصیل استفاده می کنند ، اعوجاح لنز (Lens Distortions) می گوید اثرات طبیعی ضبط شده آن ، جزئیات و واقع گرایی بیشتری را ارائه می دهد. می توانید نگاهی به جلوه های موجود در گالری بالا بیاندازید.

تمامی اجزا با دوربین واقعی از تاثیر نور بروی لنز دوربین و افکت نشتی نور فیلمبرداری شده‌اند تا جزئیات طبیعی به تصویر اعمال شود. جلوه ها به صورت غیر مخرب (non-destructively) ارائه می شوند و نیازی به افزونه ندارند. آنها با پین قلم مو در Lightroom قابل تنظیم هستند و از پیش تعیین شده های قلم مو را برای کاربرد سریع شامل می شود. جلوه ها را می توان کپی کرد و روی تصاویر دیگر چسباند.بسته های افکت هرکدام 99 دلار قیمت دارند.

این مجموعه برای هر دو سیستم عامل (ویندوز و مک) قابل استفاده می باشد.جهت بهترین استفاده از امکانات این پریست‌ها بهتر است تصاویر فرمت RAW داشته باشند.میتوانید هر یک از پریست‌ها را متناسب با تصویر خود به آسانی تنظیم کنید.

  • حجم فایل: 982 کیلوبایت
  • فرمت فایل: lrtemplate
  • نسخه لایتروم: CC 2015 و یا Lightroom Classic CC

بهترین پریست های لایت روم Lens Distortions Skylight
دانلود رایگان پریست لایت روم Lens Distortions Skylight
دانلود پریست سینمایی لایت روم Lens Distortions Skylight
دانلود پریست حرفه ای لایت روم Lens Distortions Skylight
دانلود رایگان پریست های حرفه ای لایت روم Lens Distortions Skylight
دانلود پریست های حرفه ای لایت روم Lens Distortions Skylight

دانلود پریست لایت روم افکت های نور

Lens Distortions – Skylight for Lightroom  – cost $99

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
خرید پستی
خربد پکیج پریست آماده حرفه ای

برای خرید پکیج کامل فایل های گرافیکی به همراه آموزش فارسی ، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

 

Lens Distortions - Skylight for Lightroom You can download Lightroom from Adobe’s website. Lightroom presets help you to edit your photos in record time by doing a lot of the work for you. به سادگی یک اثر از پیش تعریف ابتدا ، لیست پیش فرض (های) مورد نظر خود را از لیست زیر بارگیری کنید. بیشتر ایستگاه از پیش تنظیم شده با پسوند .zip  لایت روم عروسی وجود دارد. پوشه را از حالت جدا کردن / استخراج برای دیدن پرونده های .lrtemplate داخل. 2. بعد ، Adobe Lightroom را باز کنید و عکس های خود را وارد کنید. 3. به پانل از پیش تعیین شده در سمت چپ پنجره بروید. یک دانلود پریست های حرفه ای لایت روم پوشه جدید را همانطور که توصیه می شود اضافه کنید تا ایستگاه از پیش تنظیم شده سازماندهی بماند شده را در حالی که تصویر اصلی خود را نگه دارید امتحان کنید. سپس ، در هر زمان به آن برگردید. در اینجا مراحل به مرحله نحوه نصب ایستگاه از پیش تنظیمات Lightroom آورده شده است پریست دانلود پریست پرتره لایت روم بهترین پریست های لایت روم دانلود رایگان پریست لایت روم دانلود پریست سینمایی لایت روم دانلود پریست حرفه ای لایت روم دانلود رایگان پریست های حرفه ای لایت روم
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=103072 :لينک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا