سیستم ذره ای تری دی مکس :شبیه سازی آتش مه دود بخار particle system

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars

شبیه سازی آتش باد مه دود بخار سیستم های ذره ای تری دی مکس

آموزش سیستم ذره ای تری دی مکس 3ds Max particle flow

آموزش پارتیکل سیستم ذره ای تری دی مکس : در درس قبل، آموزش شبیه سازی مایعات افتر افکت + مایا را داشتیم، حالا در این آموزش تری دی مکس، به برسی سیستم های ذره ای particle flow برای شبیه سازی آتش، باد، مه ، دود و، بخار، شن و ماسه و … کاربرد دارد، استفاده میکنیم.

در طول این دوره آموزشی نحوه ساخت منابع سیستم ذره ای Particle Flow Source آموزش کار با آنها و همچنین ویرایش آنها را یاد خواهیم گرفت. همچنین سیستم های ذره ای پرکارد را برسی میکنیم و اینکه چطور هر کدام از آنها را در پروژه خود هماهنگ کنیم و بکار بگیریم.

همچنین برای شبیه سازی جازبه از تارهای فضایی یا همان اسپیس رپز  space warps استفاده میکنیم و برای کنترل رفتار باد، در این پروژه آن را آموزش خواهیم داد. همچنین از collisions ها برای شبیه سازی ذراتی که به یکدیگر برخورد میکنند،استفاده میکنیم.

  1. خلاصه و معرفی پروژه
  2. شبیه سازی آتش و دود با استفاده از پارتیکل سیستم smoke Particle Flow – Particle Flow
  3. تغیررات و ویرایش smoke particles system
  4. ساخت تکسچر متریال دود smoke material
  5. شبیه سازی آتش تری دی مکس  fire Particle Flow
  6. ساخت تکسچر متریال آتش fire material
  7. شبیه سازی ساخت انفجار تری دی مکس Explosion
  8. ساخت سیستم ذره ای برای شبیه سازی انفجار explosion particle system
  9. ویرایش پارامترهای شبیه سازی انفجار
  10. برخورد و تماس ذره ها با یکدیگر
  11. تکمیل پروژه و رندر نهایی

Introduction to Particle Flow in 3ds Max  : Video Tutorials

پیش نمایش آنلاین قسمت اول آموزش

  • نام محصول: آموزش سیستم های ذره ای 3ds Max + فایل های پروژه
  • زمان : 1:44 ساعت فیلم با کیفیت HD
  • شرکت  سازنده: Digital Tutors

  صفحه خرید این محصول

دانلود رایگان آموزش با لینک مستقیم  Introduction to Particle Flow in 3ds Max

  دانلود رایگان آموزش با لینک مستقیم 531 مگابایت

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=6425 : لینک کوتاه

کانال تلگرام

jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

بستن