اکشن فتوشاپوینتیج و رترو

دانلود اکشن فتوشاپ عکس قدیمی روی عکس فتوشاپ | اکشن عکس قدیمی

دانلود اکشن فتوشاپ عکس قدیمی

دانلود اکشن فتوشاپ عکس قدیمی : دانلود اکشن کاربردی قدیمی کردن تصاویر در فتوشاپ

بهترین نرم افزار تبدیل عکس به عکس قدیمی، برنامه فتوشاپ و استفاده از اکشن فتوشاپ هست !

در این صفحه میتونید یکی دیگر از محصولات فوق العاده اکشن فتوشاپ شرکت creativemarket به اسم Vintage Effect Photoshop Action Set را دانلود کنید برای ایجاد افکت فیلم کهنه و ظاهر قدیمی (old time vintage) روی تصاویر و یا عکس هایی هست که خودتون عکاسی کردید.

این پکیج، ده تا اکشن داخل اش خودش داره و شما رو قادر میکنه تا تمام افکت هایی مثل : افکت دورنگ قرمز قهوه‌ای کهنه غرب وحشی تا افکت های سیاه سفید رترُو و باحال دهه شصت و …. را شبیه سازی کنید و اون حس و حال قدیمی رو در روی عکس ها ایجاد کنید

با استفاده از مجموعه اکشن فتوشاپ افکت عکس قدیمی می‌توانید با یکی از 10 اکشن موجود، افکت عکس قدیمی به ظاهر اصیلی را خیلی سریع و راحت روی تصویر خود ایجاد کنید. و انواع افکت های افکت وینتج زمان قدیم رو شبیه سازی کنید.

این مجموعه 14 تکسچر ضروری و با رزولوشن بالا دارد که می‌توانید از آنها برای نهایی کردن ظاهر قدیمی اثر خود استفاده کنید.با اولین کلیک ، هر ده تا اکشن اجرا میشه و بعدش تمام گزینه های خودش رو یکجا به شما نشون میده و میتونید مواردی که بیشتر دوست دارید را انتخاب کنید.

همچنین اکشن Vintage Effect Photoshop Action Set به صورت اسمارت فیلتر smart filters استفاده می‌کنند و غیر مخرب هستش، پس تصویر اصلی شما بدون خدشه و تغییر باقی می‌ مونه.

می توانید از قدرت Camera Raw استفاده کنید (حتی برای فایل های psd و jpeg) و بعد از اعمال اکشن، روی لایه فیلتر Camera Raw کلیک کنید و با تغییر در تنظیمات آن، به اثری کاملا مطابق با خواسته خود دست یابید.

برای دانلود بهترین افکت عکس قدیمی فتوشاپ، فیلتر عکس قدیمی به صورت رایگان، با ما همراه باشید…

  • حجم فایل: 60 مگابایت
  • نسخه فتوشاپ: CS5 و یا بالاتر
  • فایل‌های موجود: 1xATN و 14xJPG (تکسچر)
  • راهنمای استفاده: فایل text به زبان انگلیسی
creativemarket : Vintage Effect Photoshop Action Set Free download Create an authentic vintage photo effect در هیچ زمان افکت قدیمی روی عکس با این مجموعه از 10 اقدام کاملا فشرده قابل ویرایش فتوشاپ این مجموعه اقدام به شما اجازه می دهد نگاه قدیم به زمان قدیمی را به عکس یا تصاویر خود بدهید. از ساقه خیس شده، غرب وحشی تا مجتمع سرد، سیاه و سفید از شصت سالگی در حال افکت عکس قدیمی اندروید چرخش است و در اینجا عمل می کند که اثر مورد نظر شما را ایجاد می کند. یک کلیک همه ده عملیات را اجرا دانلود برنامه افکت قدیمی می کند که به شما امکان می دهد تمام گزینه های خود را در یک زمان مشاهده کنید و یکی از مواردی را که دوست دارید بیشتر انتخاب کنید. ویژگی های اصلی 10 فتوشاپ عملیات شامل مجموعه ای 1 کلیک کنید تا همه آنها را همزمان اجرا کنید. اثرات کاملا قابل ویرایش. فیلتر های هوشمند غیر مخرب. 14 بافت های ضروری شامل فایل متنی راهنمای سریع شامل ناپیوسته. نیازی به نگرانی در مورد آسیب رساندن یا تغییر تصویر اصلی شما نیست. اقدامات از فیلترهای هوشمند استفاده می کنند، بنابراین تصویر اصلی شما هرگز به طور مستقیم اجرا نمی شود. مجموع کنترل ایجاد شده با استفاده از فیلترهای هوشمند و قدرت یا دوربین خام (بله شما می توانید تمام این ویژگی های قدرتمند را با یک فایل JPEG یا PSD استفاده کنید:]) تمام ده اقدامات به طور کامل قابل ویرایش هستند، بنابراین شما می دانید که می توانید هر اثر مورد نظر خود را به دست آورید. اجرای عمل را تنظیم کنید و اگر دقیقا همانطور که دوست دارید، فقط روی لایه دوبار کلیک کنید تا قدرت عظیمی از گزینه های Camera Raw را باز کنید. بافت شامل این نسخه شامل یک بسته از 14 بافت با وضوح بالا ضروری است که شما می توانید به تصاویر خود اعمال می شود تا واقعا ظاهر آن را نهایی کنید. عکس هایی که در پیش نمایش ها استفاده می شوند شامل نمی شوند و صاحب مربوطه آنها کپی رایت می باشند. هر زمان که سوالی دارید فقط یک خط را به من ببندید. از آن لذت ببرید:] # TWINBRUSH QUESTIONS FREQUENTLY ASKEDNeed کمک اضافی؟ چگونه با پشتیبانی تماس بگیرم؟ اگر شما نیاز به کمک در مورد محصول دارید، با بازدید از نمایه فروشگاه خود و ارسال یک پیام از صاحب مغازه تماس بگیرید. برای هر چیز دیگری (مجوز، صورتحساب و غیره)، لطفا از مرکز راهنمایی ما دیدن کنید. چگونه می توانم پرونده های محصول را برداشت کنم؟ PC: برای استخراج یک فایل یا پوشه، روی پوشه فشرده شده دوبار کلیک کنید تا آن باز شود. سپس، فایل یا پوشه را از پوشه فشرده به مکان جدید بکشید. برای استخراج تمام محتویات پوشه فشرده، راست کلیک بر روی پوشه، بر روی عصاره همه، و سپس دستورالعمل را دنبال کنید. Mac: روی فایل zip دوبار کلیک کنید، سپس برای پوشه محصول یا فایل محصول جستجو کنید. اگر همچنان مشکلی داشته باشید، این راهنمایی را برای راهنمایی بیشتر بررسی کنید.

دانلود اکشن فتوشاپ عکس قدیمی : دانلود اکشن کاربردی قدیمی کردن تصاویر در فتوشاپ
اکشن فتوشاپ افکت عکس قدیمی Photoshop Vintage Effect Action

اکشن فتوشاپ افکت عکس روی مجلات قدیمی Vintage Movie Magazine Photoshop Action
آموزش اکشن فتوشاپ حرفه ای قدیمی کردن عکس
فیلم آموزش اکشن تبدیل عکس به عکس قدیمی
دانلود آموزش اکشن تبدیل عکس به یک بوم قدیمی نقاشی

مجموعه اکشن فتوشاپ افکت عکس قدیمی
دانلود اکشن کاربردی قدیمی کردن تصاویر در فتوشاپ

دانلود رايگان فايل : مجموعه اکشن فتوشاپ افکت عکس قدیمی

creativemarket : Vintage Effect Photoshop Action Set

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
خرید پستی
مشاهده پکیح های طراحی گرافیک

برای خرید پکیج کامل فایل های گرافیکی به همراه آموزش فارسی ، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=83153 :لينک کوتاه
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا