آموزش ساخت متریال

آموزش مقدماتی سابستنس دیزاینر Substance Designer 2020

دانلود آموزش Lynda – Substance Designer 2020 Essential Training

آموزش مقدماتی سابستنس دیزاینر Substance Designer 2020در این صفحه میتوانید دوره آموزش مقدماتی سابستنس دیزاینر Lynda – Substance Designer 2020 Essential Training را از سایت لیندا دانلود کنید و مهارت های خودتان را در زمینه طراحی و ساخت تکسچر و متریال های واقع گرایانه بالا ببرید.

Substance Designer ابزاری قدرتمند و مبتنی بر رویه برای ایجاد بافت برای هنر و بازی های سه بعدی است. این دوره برای ارائه یک دید کلی به برنامه Substance Designer 2020 برای هنرمندان تکسچر طراحی شده است. اگر در این زمینه تازه وارد هستید ، این دوره می تواند به شما کمک کند به سرعت شروع به ایجاد بافت های خود کنید. اگر شما یک هنرمند باتجربه هستید و می خواهید یک برنامه جدید به جعبه ابزار خود اضافه کنید ، این دوره مطالب عمیق زیادی را برای کار ارائه می دهد.

مربی Joel Bradley با یک مرور کلی از برنامه شروع می کند ، و در مورد مفاهیم کلیدی مانند نحوه تنظیم تنظیمات ، استفاده هوشمندانه از منوی Materials و ایجاد تغییرات نور بحث می کند.

وی سپس مفاهیم اساسی مانند نحوه وارد کردن مش و استفاده از آرایه گره های اصلی “اتمی” را در Substance Designer شامل گره های Blend ، Curve ، Blur و Gradient پوشش می دهد. جوئل با توضیح چگونگی استفاده بیشتر از مواد منتشر شده ، از جمله نحوه صادرات و واردات بسته ها از Designer ، دوره را خاتمه می دهد.

آموزش مقدماتی سابستنس دیزاینر

Lynda – Substance Designer 2020 Essential Training

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 

telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا