آموزش مدلسازی
موضوعات داغ

آموزش اتصال فایل های تریدی مکس به اتوکد یا رویت Linking 3ds max

آموزش لینک کردن فایل های تری دی مکس به زبان فارسی Linking to AutoCAD or Revit files

آموزش لینک کردن فایل های تری دی مکس Linking to AutoCAD or Revit files

آموزش لینک کردن فایل های تری دی مکس : همان طور که میدانید، در اکثر پروژه های کامپیوتری، معمولا در بیش از چند نرم افزار انجام شده و معمولا فایل های پروژه ما، مانند خط تولید یک ماشین، در بین چندین نرم افزار چرخیده و در هر مرحله، یک گام به هدف نهایی خودش نزدیک میشود.

بنابراین، نیاز داریم وقتی فایل مادر، در یک نرم افزار آپدیت میشود، در سایر نرم افزارهایی که به آن متصل هستند هم آپدیت شوند!

مثلا فرض کنید که  پلان یک آشپزخانه با مجموعه ای از دیوارها ، بازشوها و … را در اتوکد کشیده اید و برای مدلسازی سه بعدی و رندر، آن را به تریدی مکس انتقال داده اید و تقریبا همه کارهای لازم را در مکس انجام داده اید. در این لحظه کارفرما پیش شما میاید و پلان اتوکد شما را تغییر میدهد.و شما مجبور هستید که از اول، فایل ها را به مکس Export کرده و ….

ولی خبر خوش این هست که با اتصال یا همان لینک کردن Linking فایل های مکس به اتوکد، هر تغییری که روی فایل مادر انجام شود، به صورت اتوماتیک در تری دی مکس هم آپدیت شده و نیازی به دوباره کاری نیست!!!

البته این تکنیک برای پروژه های گروهی و تیمی هم بسیار کاربردی است و تیم طراح دوبعدی، تیم مدلسازی، تیم نورپردازی و … همه خیلی خوب با هم هماهنگ خواهد بود.با دانستن همین نکات کاربردی و ترفندهای جالب، مجبور به انتقال و تبدیل مجدد فایل های خود نیستند و توصیه میکنم، این روش را همین الان روی سیستم خودتان امتحان بفرمایید.

فیلم آموزشی فارسی Video Tutorials

پخش آنلاین : آموزش لینک کردن فایل های تری دی مکس

  • نام آموزش : آموزش اتصال فایل های تریدی مکس به اتوکد یا رویت Linking 3ds max
  • نرم افزارهای استفاده شده : Revit – 3ds max – AutoCad
  • مربی : جعفر صیدی
  • زمان : 6 دقیقه

دانلود رایگان ویدئو آموزشی با لینک مستقیم

دانلود رایگان آموزش – حجم = 8 مگابایت

www.3dmaxfarsi.ir :پسورد فایل فشرده

 

telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا