آموزش Matte Painting

آموزش طراحی و نقاشی باد و ابر فتوشاپ Photoshop CS6 Clouds

دانلود آموزش Drawing and Painting Clouds for Digital Illustration

آموزش ساخت ابر فتوشاپ Photoshop CS6 Clouds for Digital Illustration

سلام . به دوره آموزش صفر تا صد فتوشاپ سی سی و  گرافیک دو بعدی در خوش آمدید. این دوره روی ترسیم و نقاشی ابر به صورت دیجیتالی تمرکز دارد.با تکنیک ها و ترفندهایی که ما ذر این آموزش، به شما یاد خواهیم داد ، قادر خواهید بود که ابر هایی را به صورت مجازی در فتوشاپ بسازید و به تصاویر خود جذابیت خاص و هوشمندانه ای اضافه کنید.

این دوره آموزشی را با یک تصویر شروع میکنیم که نوعی  ابر داخل آن قرار دارد و خطوط لبه و مرز های آن را به صورت کاملا مشخصی، برجسته کرده ایم.سپس بر اساس تصاویر به دست آمده ،  mid-tone ها و سایه ها و قسمت های برجسته highlights ابرها را مشخص خواهیم کرد.

سپس به شما نشان خواهیم داد که چطور بلوک های رنگی را با یکدیگر ترکیب کنید تا فرم های مختلف ابر در آسمان را شبیه سازی کنید.سپس با استفاده از سایه و روشن ها و لکه هایی که روی ابر میکشم ، جزئیات بیشتری به آنها خواهیم داد و لبه های آن را نرم تر خواهیم کرد و به این صورت به آنها جلوه جو اتمسفر atmosphere خواهیم داد.

بعد از آن ، رنگ ها را به ابر اضافه میکنیم تا حالت انعکاس نور خورشید را پیدا کند . مثلا نورهای زرد و قرمز و سپس آنها را با یکدیگر ترکیب blend modes خواهیم کرد.

در آخرین مرحله ، با استفاده از برس موی زبر طبیعی natural bristle brush ، و با ابزار اسماج smudge tool ، ظاهر کاملا طبیعی را به حلقه های ابر ها خواهیم داد.

آموزش ساخت ابر فتوشاپ Clouds for Digital Illustration

فیلم آموزشی Video Tutorials

پخش آنلاین قسمت اول این آموزش

  • نام آموزش : آموزش طراحی و نقاشی ابر فتوشاپ
  • نرم افزارهای استفاده شده : Photoshop CS6
  • شرکت سازنده : pluralsight
  • زمان : 2 ساعت

خرید پستی

برای سفارش این محصول و یا سایر آموزش های فارسی – انگلیسی، به فروشگاه مراجعه بفرمایید.

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا