آموزش بازی سازی

آموزش وارد کردن فایل به یونیتی Unity Importing Assets

آموزش وارد کردن Assets به یونیتی بازی سازی سه بعدی

آموزش وارد کردن Assets به یونیتی : بازی سازی سه بعدی

وقتی که میخواهید یک یبازی سه بعدی را با نرم افزار یونیتی unity 3d بسازید، قطعا نیاز به آبجکت های آماده و فایل های از پیش تنظیم شده (Assets) نیاز دارید و تنها چیزی که لازم دارید این هست که asset خود را بسازید و در فولدر Assets folder ها قرارش دهید. و وقتی که Unity را از اول باز و بسته کنید ، اتوماتیک فایل های imported شده ، نشان داده خواهد شد.

هنگام وارد کردن یک فایل صوتی(audio file)، می توانید فرمت نهایی آن را انتخاب کرده و آن را مجبور کنیدتا به کانال های stereo یا mono channels تبدیل بشود.. برای دسترسی به تنظیمات Import ها ، کلیپ صوتی (Audio Clip) را در قسمت Project View انتخاب کنید و گزینه وارد کننده صوتی (Audio Importer) را در Inspector پیدا کنید. در اینجا میتوانید فشرده سازی Clip را به فرمت Ogg Vorbis، آن را به حالت Mono یا Stereo بسپارید و گزینه های دیگری مانند تنظیم بسیار مهم Decompress On Load را تنظیم کنید.

در ادامه با دانلود آموزش یونیتی به زبان فارسی ، با من همراه باشید
تقسیم بندی انواع است هایی (Asset Types) را که وارد یونیتی کرد :

  • فایل های صدا Sound Files Asset
  • فایل های تکسچر ها و تصاویر بیت مپ (Texture Files)
  • مدل های سه بعدی و اطلاعات انیمیشن شده . مثلا موشن دیتا کپچرها (Mesh Files & Animations)

 

فیلم آموزشی Video Tutorial

پخش آنلاین آموزش وارد کردن فایل Assets به یونیتی سه بعدی Unity

نسخه کامل دوره آموزشی یونیتی برای ساخت بازی سازی سه بعدی Unity 3D

دانلود آموزش یونیتی به زبان فارسی 

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا