آموزش بازی سازی

آموزش فارسی یونیتی : ورودی خروجی گرفتن فایل از تری دی مکس به یونیتی

آموزش فارسی یونیتی وارد کردن فایل به یونیتی سه بعدی Unity

تکنیک های وارد کردن فایل به یونیتی سه بعدی :آموزش فارسی رایگان Unity

وارد کردن فایل به یونیتی سه بعدی :دوستان عزیزم، همیشه به یاد داشته باشید که نرم افزار یونیتی، فقط یکی از بخش های تولید کننده بازی ما هست و همه کار ها در یونیتی انجام نمیشود.البته خیلی از کارها را میتوان در یونیتی انجام داد ولی با چندین نرم افزار دیگر هم در ارتباط هستیم. و سازمان دهی این امر، بخش مهمی از پروسه بازی سازی ما میشود!

در این قسمت میخواهیم نحوه وارد کردن مدل های سه بعدی Asset از نرم افزار تری دی مکس به یونیتی را به شما نشان بدهم. در گام اول نیاز هست که کمی صحنه خومان را سازماندهی کنیم و بعد چند فایل را از مکس Exporting to 3ds Max اکسپورت میکنیم.

در درس قبلی، ما فقط چند تکسچر و فایل سه بعدی را وارد یونیتی کردیم و با این وجود، فولدر Asset های من خیلی شلوغ شده. در گام اول، باید تمام این فایل ها را فولدر بندی کنم و منظورم از سازمان دهی، دقیقا همین است! و برای جلوگیری از بهم ریختگی و افزایش حجم فایل در یونیتی، حتما باید اینکار را انجام بدهید.

البته یادتان باشد که همواه ما میتوانیم به عقب باز گردیم و تمام چیزهایی را که وارد کردم را ویراش کنیم. شامل : انیمشن های وارد شده به عنوان FBX ، آبجکت ها، تکسچر ها و … یا میتونیم آنها را چک کرده و در صورت نیاز؛ آنها را دوباره اکسپورت کنیم.

در این پروژه ، میخوام یک متور الکتریکی را که دو چرخ بزرگ دارد را از 3ds Max به محیط Unity خروجی بگیرم و میخواهیم تمام اطلاعات انیمیشن شده آنها هم به همراه فایل خروجی، Save شود.این ویدئو آموزش رایگان را حتما دانلود و با من همراه شوید.

  • نام آموزش : نکات کلیدی وارد کردن فایل به یونیتی سه بعدی
  • زمان : 12 دقیقه
  • قیمت : رایگان

ویدئو آموزشی Video Tutorials : Unity Exporting models from 3ds Max

پخش آنلاین آموزش وارد کردن فایل به یونیتی سه بعدی

 

نسخه کامل این آموزش ویدئویی را میتوانید از فروشگاه، توسط لینک زیر خریداری و دانلود کنید

دانلود پکیج کامل آموزش یونیتی سه بعدی

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا