خانه / دانلود آموزش انیمیشن سازی: تری دی مکس 3d max مایا Maya سینما فوردی CINEMA 4D / آموزش فارسی مایا : افکت موشن بلور منتالری Maya motion blur Mental-Ray
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش فارسی مایا : افکت موشن بلور منتالری Maya motion blur Mental-Ray" توسط تاریخ انتشار: 08/01/2018

آموزش موشن بلور منتال ری maya motion blur Mental-Ray موشن بلور منتالری برای مایا : وقتی که یک انیمیشن را رندر میگیرید، افکت موشن بلور motion blur ، برای شما با بلوری کردن آبجکت ها در صحنه ، افکت حرکت را شبیه سازی میکند.در این آموزش تصویری رایگان ، افکت موشن بلور را با پلاگین منتال …

آموزش فارسی مایا : افکت موشن بلور منتالری Maya motion blur Mental-Ray

آموزش موشن بلور منتال ری maya motion blur Mental-Ray

آموزش موشن بلور منتال ری maya motion blur Mental-Ray

موشن بلور منتالری برای مایا : وقتی که یک انیمیشن را رندر میگیرید، افکت موشن بلور motion blur ، برای شما با بلوری کردن آبجکت ها در صحنه ، افکت حرکت را شبیه سازی میکند.در این آموزش تصویری رایگان ، افکت موشن بلور را با پلاگین منتال ری برای مایا ، به شما عزیزان آموزش خواهیم داد که در بالا بردن کیفیت انیمیشن سازی، بسیار کمک کننده است.

نکته اینکه : پلاگین منتال برای مایا (mental ray for Maya) ، فقط تری دی موشن بلور (3D motion blur) را پشتیبانی میکند.برای فعال کردن افکت موشن بلور Motion Blur باید به تب Quality tab در پنجره مربوط به رندرینگ (Render Settings) بروید .و آبشن هایی مانند (Motion Blur – Motion Blur Optimization sections) را در آنجا تنظیم کنید.در پلاگین منتال ری برای مایا ، دو آبشن مهم داریم که میتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید : (No Deformation و Full Motion Blur) .

mental ray for Maya motion blur : موشن بلور در پلاگین رندرینگ منتال ری، همه چیز را بلوری میکند. شامل : shaders, textures, lights, shadows, reflections, refractions, and caustics و …

فیلم آموزشی Video Tutorial

پخش آنلاین آموزش فارسی مایا : افکت موشن بلور منتالری Maya motion blur Mental-Ray

نسخه کامل این آموزش فارسی : 8 ساعت و 40 دقیقه (از صفر تا صد مایا)

آموزش فارسی صفر تا صد مایا

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=54140 :لینک کوتاه
Maya User's Guide: Set motion blur in mental ray for Maya - Autodesk . When you render an animation, motion blur gives the effect of movement by blurring objects in the scene فرآیند ضبط چیزی که شما از طریق دوربین دنیای واقعی می بینید، ساده است: دکمه ای را که شاتر را باز می کند، می دهد که از طریق دیافراگم روشن می شود، که به نوبه خود فیلم را به نور نشان می دهد، ضبط آنچه را می بینید. تنظیمات قرار گرفتن در معرض دوربین عمق میدان را تعیین می کند (منطقه تمرکز تیز)، و یا اینکه موضوع موضوع با حرکت ترد می شود یا تار می شود. حالت بدون تغییر شکل به عنوان مثال حرکت؛ تغییر شکل در نظر گرفته نمی شود. حالت کامل علاوه بر این بردارهای حرکت را برای هر رأس از شی متحرک صادر می کند. استفاده از آن را به حرکت تار اشیاء با شکل تغییر شکل. این حالت نیاز به ترجمه بیشتر و زمان رندر دارد. حالت بدون اصلاح فقط صادرات مثال حرکت انجام شده در گره های تبدیل، هر گونه تغییر شکل (حتی حرکات خطی) در نظر گرفته نمی شود. تنظیم شاتر، تنظیم شاتر بسته دوربین Maya، مسیر واقعی تاری حرکت مسیر را تعیین می کند. شما می توانید تنظیمات دیگری مانند Motion Blur By را تغییر دهید تا بیشتر به محاسبه نهایی motion blur بروید. این تنظیمات را در زیر Motion Blur پیدا کنید (در برگه Features در پنجره تنظیمات رندر.) How to Create a motion blur camera effect with Mental Ray یک کاربرد معمول از حرکت تاری، گزینه Export Motion Segments است که تقریب هر جنبشی غیر خطی با مجموعه ای از قطعات خطی است. توجه داشته باشید: هر انیمیشن تحول (ترجمه مثال، چرخش و غیره) با خواص غیر خطی توسط پلاگین مورد استفاده قرار نمی گیرد (هیچ پشتیبانی در ray ray برای بیش از یک حرکت تبدیل وجود دارد) اما به روش ساخته شده است رادیویی روانی برای تشخیص موارد معمول چرخش (حتی چرخش محوری) به طور خودکار. انیمیشن تحول پیچیده تر بومی نیست، اما ممکن است به عنوان شکل تغییر شکل در مایا به درستی ارائه شود. به خصوص اگر از عکس های مبتنی بر عکس در صحنه خود استفاده کنید (مانند فیلم های زنده)، ممکن است لازم باشد با برخی از تنظیمات دوربین کار کنید. این تنظیمات و تنظیمات دیگر مانند فیلم پشت یا فاصله کانونی را در: fStop (aperture) and shutter speed/angle Motion blur Editor Attribute Editor انتخاب شده است. مشاهده تنظیمات دوربین را تنظیم کنید. هنگامی که دوربین خود را ایجاد می کنید، پنجره Window Options را ایجاد کنید. مشاهده گزینه های ایجاد دوربین.
کانال تلگرام

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)

ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فلید ها الزامی است *

*