خانه / دانلود آموزش انیمیشن سازی: تری دی مکس 3d max مایا Maya سینما فوردی CINEMA 4D / آموزش فارسی مایا : بچ رندرینگ سه بعدی Maya Batch rendering
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5٫00 out of 5)
Loading...
بازدید: 5 - "آموزش فارسی مایا : بچ رندرینگ سه بعدی Maya Batch rendering" توسط تاریخ انتشار:08/01/2018

آموزش بچ رندرینگ مایا Maya Batch rendering بچ رندرینگ رندر سه بعدی مایا Maya Batch rendering : به یکی دیگر از آموزش های رندرینگ سه بعدی مایا خوش آمدید. در نرم افزار مایا ، شما میتوانید رندرهایتان را کامپیوتر خود و یا به صورت گروهی و با کمک چندین کامپیوتر دیگر انجام بدهید. یا میتوانید چند دوربین …

آموزش فارسی مایا : بچ رندرینگ سه بعدی Maya Batch rendering

آموزش بچ رندرینگ مایا Maya Batch rendering

autodesk maya Batch render a still or animation

آموزش بچ رندرینگ مایا Maya Batch rendering

بچ رندرینگ رندر سه بعدی مایا Maya Batch rendering : به یکی دیگر از آموزش های رندرینگ سه بعدی مایا خوش آمدید. در نرم افزار مایا ، شما میتوانید رندرهایتان را کامپیوتر خود و یا به صورت گروهی و با کمک چندین کامپیوتر دیگر انجام بدهید. یا میتوانید چند دوربین داشته باشید و به صورت گروهی و به یک ترتیب خاص رندر گیری کنند به این روش ، تکنیک Batch Rendering میگویند.

به طور پیشفرض، متور رندرگیری مایا Maya renders ، فقط فریم جاری صحنه شما را رندر میگیرد. برای رندرگیری انیمیشن (render an animation) شما باید فریم اول و آخر انیمیشنی را که میخواهید رندر بگیرید، مشخص کنید.برای رندر گیری مایا به صورت batch render ، باید به مسیر زیر بروید: Render > Batch Render

تکنیک Batch Rendering برای فیلم برداری و یا ساخت انیمیشن از یک آبجکت در یک فضای سه بعدی هست که شما بیشر از 2 دوربین در صحنه دارید و میخواهید رندر نهایی شما، توسط چندین دوربین و به یک ترتیب خاص، انجام و در نهایت تمام رندر ها را به ترتیبی که مشخص میکنیم انجام بدهد.

فیلم آموزشی Video Tutorial

پخش آنلاین آموزش فارسی مایا : بچ رندرینگ Maya Batch rendering

نسخه کامل این آموزش فارسی : 8 ساعت و 40 دقیقه (از صفر تا صد مایا)

آموزش فارسی صفر تا صد مایا

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=54152 :لینک کوتاه

کانال تلگرام

نویسنده : جعفر صیدی jafar sydi

سه بعدی سازی رو از سال 1384 با 3ds max - Maya شروع کردم. بیش از ده سال است که به صورت تخصصی پست پروداکشن و کامپوزیت رو با فتوشاپ و افترافکت کار میکنم. و به تازگی به بازی سازی هم علاقه مند شده ام. ولی همیشه یک معمارم ....

نظر شما در این مورد چیست؟ (اگر شما هم پیشنهادی دارید با ما در میان بگذارید)