مدل سه بعدی کاراکتر انسان

مستند فارسی اهرام مصر باستان Ancient Megastructure Pyramid

مستند فارسی اهرام مصر ابر سازه های باستان Ancient Megastructure Pyramid کیفیت عالی

مستند فارسی اهرام مصر ابر سازه های باستان Ancient Megastructure Pyramid

مستند فارسی اهرام مصر :  Ancient Megastructures ، یک سری از مجموعه های مستند نشنال جئوگرافک و جغرافیایی ملی است که اسرار ساختار انقلابی در سازه های باستانی اهرام مصر و ابر سازه های باستان را کشف می کند.بسیاری از باستانشناسی درگیر حفاری برای مصنوعات کوچک برای جمع آوری تصاویری از زندگی در گذشته بوده اند، اما گاهی اوقات،برای پیدا کردن آنها اتفاقات بسیار بزرگتری رخ می دهد. هنگامی که خرابه های باستانی مصر به تعداد فراوانی کشف می شوند، همیشه برای کسانی که مایل به شناخت تاریخ ما هستند هیجان انگیز است و این نوع از اکتشاف ها در سراسر جهان ساخته شده است.

بعضی از نشانه ها تخیل و ترس معماران و مهندسان مدرن در سراسر جهان را به عنوان آنها برای حل رمز و راز از اینکه چگونه پیشگامان باستان خود قادر به ساخت سازه های زیبا، بی نظیر و انقلابی با هیچ یک از ماشین ها و مواد موجود برای مهندسین مدرن این سری داستان کامل در پشت نه ساخت با شکوه است که برای همیشه چشم انداز معماری را تغییر داد: کولوسئوم، Pyramid کلیسای بزرگ، کلیسای جامع شارتس، کلیسای سنت پائول، الحمرا، پترا، ماچو پیکو، آنگکور وات و حاجی سوفیا و … است.

مستند فارسی اهرام مصر ابر سازه های باستان Ancient Megastructure Pyramid کیفیت عالی

هرم بزرگ گیزا یا همان Great Pyramid of Giza، بیش از 4500 سال است که ساخته شده است و این تنها بخشی از عجایب باستانی مصر و جهان است که هنوز هم سالم است و سر جای خودش ایستاده است. برای برداشتن و حرکت دادن 2 میلیون سنگ مورد نیاز برای ساخت آن، تمام دولت مصری را شامل می شود.این فیلم مستند تاریخی را از طرف تیم 3dmaxfarsi به شما تقدیم میکنیم.

پخش آنلاین دانلود مستند اهرام مصر دوبله فارسی »

دانلود مستند فارسی اهرام مصر باستان Ancient Megastructure Pyramid

دانلود فايل مستند اهرام مصر

Ancient Megastructure Pyramid

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا