آموزش گرافیک 2 بعدی
موضوعات داغ

آموزش فارسی پست پروداکشن رندر های خارجی : Photoshop Vray 3ds max

دانلود رایگان آموزش پست پروداکشن در معماری Photoshop Vray 3ds max

دانلود رایگان آموزش پست پروداکشن در معماری Photoshop Vray 3ds max

به یک آموزش فارسی رایگان پست پروداکشن دیگر خوش آمدید. در آموزش های فارسی قبلی ، دوره ای را برای رندرینگ پروژه ای معماری خارجی Vray 3ds max داشتیم که هدف اون دوره، رندرهای سریع و بهینه برای صحنه های خیلی وسیع بود. در این صفحه از سایت تری دی مکس فارسی، آخرین مرحله از آن آموزش که پست پروداکشن آن هست را در سایت منتشر میکنیم.پست پروداکشن این صحنه ، خیلی ساده است ولی نکات مهمی را دارد که به صورت خلاصه خدمت شما توضیح میدهم.

در گام اول، یک بگراند غروب آسمان برای آن انتخاب کرده ایم که به نحو مناسبی باید با خط افق ترکیب میشد .و یک انعکس زیبا را هم باید بر روی سطح آب ایجاد میکرد. و یک لایه هم به عنوان مه و آلودگی باید روی آب را بپوشاند تا به خوبی، مرز آب و آسمان با هم ترکیب شوند. و این یک تکنیک در فتوشاپ هست که به خوبی میتوانید آموزش عمق صحنه depth of field را در رندر های خودتان تعریف کنید.

درگام دوم : رندر های خام این دوره، ته رنگ آبی جیغ و بدی داشتند و با توجه به اینکه زمان این رندر در هنگام غروب خورشید بود، این مشکل را به این صورت حل کردیم: با ترکیب یک لایه با بگراند سفید و یک قلموی زرد، روی نمای ساختمان نقاشی کرده و حالت ترکیب آن را هم روی اورلیر (photoshop overlays) قرار دادیم و به این شکل ، اون جذابیت و گرمی و جان را دوباره به رندرهایم برگردانده ام.

در گام سوم: برای جلو گیری از جلب توجه ناخواسته، تمام ساختمان های اطراف این هتل و پروژه را کمی تیره کرده ام و که شما هم طبق همین آموزش ویدویی عمل کنید.

در گام چهارم: یک افکت قرمز رنگ را روی جاده ها داریم که نشانگر حرکت ماشین ها و گرمی و جریان داشتن و … روی جاده است که خیلی راحت با استفاده از تصاویری در اینترنت و ترکیب آنها با لایه پایه، روی حالت photoshop screen به این افکت فوق العاده جذاب رسیده ام. البته با یک قلموی نرم هم میتوانید همین کار را انجام بدهید که اون حرکت ماشین ها را نشان بدهید و کار شما را جذاب تر هم بکند.

فیلم آموزشی پست پروداکشن در معماری Video Tutorial

پخش آنلاین آموزش پست پروداکشن به زبان فارسی

آموزش حرفه ای پست پروداکشن در معماری به زبان فارسی Post Production

آموزش اصولی پست پروداکشن در معماری به زبان فارسی

آموزش فارسی مقدماتی پست پروداکشن : کار با رندر المنت Vray photoshop

آموزش فارسی پست پروداکشن با vray . photoshop

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا