پلاگین افترافکت

بهترین اسکریپت فارسی نویسی افتر افکت + پریمیر Farsi Text After Effects Script

اسکریپت فارسی نویسی افتر افکت Farsi Text After Effects Script

دانلود پلاگین اسکریپت برای نوشتن فارسی در افتر افکت + پریمیر

قطعا یکی از مهم ترین عناصر در طراحی پروژه های گرافیکی، انواع نوشته ها شامل اعداد و کلا محتوای متنی است که وقتی که مخاطبان شما فارسی زبان باشند ، شما نیاز خواهید داشت که برنامه عالی و کارامد برای نوشته های فارسی و انگیسی برای خودتان داشته باشید.شما با کمک اسکریپت افترافکت فارسی میتوانید به صورت مستقیم در افترافکت متن فارسی خودتون رو بنویسید و یا حتی ویرایش کنید و به مقدار زیادی در وقت خودتون صرفه جویی کنید.

از ویژگی های فوق العاده این اسکریپت افترافکت فارسی نویسی این است که بخاطر سیستم انکودینگ این اسکریپت با پنل Essential Graphics نرم افزار های پریمیر پرو و همچنین افترافکتس سازگاری کامل دارد.

اگر شما هم دوست دارید به صورت مستقیم در نرم افزار افترافکت خیلی سریع و ساده متن هاتون رو ایجاد کنید، قویا توصیه میکنیم این اسکریپت رو دانلود و استفاده بفرمایید.

  • arabic text افتر افکت
  • قابلیت نوشتن اعداد فارسی در افتر افکت
  • قابلیت فارسی نویسی در افترافکت cs6 تا 2018

دانلود اسکریپت فارسی نویسی مستقیم در نرم افزار افترافکت و پریمیر پرو

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

 www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده
This free script creates a rectangular shape behind every selected text layer. You can add padding, roundness و تنظیم رنگ جعبه دانلود اسکریپت arabic text برای افتر افکت یا اضافه کردن یک تصادفی. این اسکریپتها توسط Motion Boutique دارای حق امتیاز هستند. آنها برای استفاده شخصی و تجاری رایگان قابلیت فارسی نویسی در افتر افکت 2018 هستند، اما "بدون هیچ گونه ضمانت و پشتیبانی شخصی شخصی" آمده فارسی نوشتن در افتر 2017 است. مجددا توزیع مجدد در هر فرم مجاز نیست، بلکه همیشه به فایلهای صحیح تایپ فارسی در افتر افکت 2018 به لینک می شود. با دانلود اسکریپت arabic text تایپ فارسی در افتر افکت دانلود هر یک از این اسکریپت ها، شرایط فوق را توافق می کنید.
https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=88738 :لينک کوتاه

 

نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا