آموزش بازی سازی

آموزش رویت یونیتی در معماری Revit to Unity for Architecture

آموزش رویت یونیتی در معماری Lynda – Revit to Unity for Architecture, Visualization, and VR

دانلود آموزش رویت یونیتی در معماری Revit to Unity for Architecture, Visualization, and VR

آموزش انتقال فایل های سه بعدی رویت به یونیتی برای بازی سازی سه بعدی و شبیه سازی معماری Revit to Unity for Architecture, Visualization, and VR از سایت لیندا را دانلود کنید

در صنایع معماری و طراحی ، تقریباً به طور جهانی از مدلهای سه بعدی ارزشمند خود استفاده می کنیم. با آوردن یک مدل طراحی به یک موتور غوطه ور در زمان واقعی مانند یونیتی ، شما این توانایی را دارید که روند طراحی خود را با تجسم ، شبیه سازی ، تجزیه و تحلیل ، واقعیت افزوده یا واقعیت مجازی به سطح بعدی برسانید. این دوره به شما می آموزد که چگونه سریع و روان عمل کنید مدل Revit خود را به Unity و چگونگی کار با آن یک بار در آنجا قرار دهید. ما از جزئیات تحمل طراحی بازی صرفنظر می کنیم و روی یک گردش کاری تمرکز می کنیم که می تواند در برنامه شلوغ حرفه ای طراحی متناسب باشد.

ما با یک پروژه Revit شروع می کنیم ، به مراحل آماده سازی و اکسپورت می پردازیم و سپس در صورت وجود این پرونده را در 3ds Max پردازش می کنیم. سرانجام ، ما این پرونده ها را به Unity وارد می کنیم و اصول اولیه ای را که برای شروع تنظیم صحنه و حتی نوشتن تعاملی در کار خود دارید ، در اختیارتان قرار می دهیم. در این فیلم ها به من بپیوندید تا بتوانید از قدرت موتورهای واقعی در حرفه طراحی خود استفاده کنید.

با پایان این دوره های آموزشی ، شما یاد گرفتید که چگونه فایل های Revit خود را در Unity به مرحله کار درآورید و تجارب واقعیت مجازی معماری و مهندسی را ایجاد کنید.

آموزش انتقال فایل های سه بعدی رویت به یونیتی برای بازی سازی سه بعدی و شبیه سازی معماری

Lynda – Revit to Unity for Architecture, Visualization, and VR

فقط کاربران ویژه سایت میتوانند لینک های دانلود را مشاهده کنند

برای ثبت نام روی Register کلیک کنید. اگر قبلا ثبت نام کرده اید  .کنید.

www.3dmaxfarsi.ir : پسورد فايل فشرده

بهترین پکیج آموزش رویت استراکچر به زبان فارسی Revit structure

آموزش رویت استراکچر به زبان فارسی

https://www.3dmaxfarsi.ir/?p=110511 :لينک کوتاه
نمایش بیشتر
telegram

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا